Prijsvraag 15 Vuurwerkplanet.nl

03158.png
De Pump it Fountain. Wel 1 van de betere fonteinen die lang duurt, mooie kleuren heeft maar het mooiste aan de fontein is dat er veel verschillende effecten zit. En niet zoals de meeste fontein maar 1-2 effecten.

White red label was een aantrekkelijk geprijsde cake met hele grote effecten. Deze cake heb ik vele jaren in de collectie gehad, totdat de kwaliteit minder werd.

Deze belanden zeker nog wel in het winkelwagentje bij de losse verkoop als ze er dan nog zijn. De color orcs! Leuke variatie.

Bijlagen

• IMG_4696.jpeg
    IMG_4696.jpeg
    359,4 KB · Weergaven: 1
Deze mag zeker niet ontbreken, de mystery mines! Mijn allereerste cake ooit. Na al die jaren zwerft deze cake met het nieuwe label nog steeds rond in DE. Wat zou ik deze graag nog eens hebben😱
Werd vaak als gratis vuurwerk gegeven.

Bijlagen

• IMG_2620.jpeg
    IMG_2620.jpeg
    261,1 KB · Weergaven: 0
Een van de mooiste boxen die ik ooit geschoten heb! Gewoon wauw😍
Schitterende grote effecten, met enorme hangtime.

Bijlagen

• IMG_2621.jpeg
    IMG_2621.jpeg
    131,7 KB · Weergaven: 0
Voor wie is het niet ooit hiermee begonnen?
Hopelijk blijft het voor een nieuwe generatie pyro's ook mogelijk om hiermee het opstapje te nemen naar ZELF schitterend legaal vuurwerk afsteken!

Bijlagen

• IMG_2623.webp
    IMG_2623.webp
    38,9 KB · Weergaven: 0
Tenslotte een oudje, een grappige gevarieerde compound, erg leuk om te stoken. Veel kleur, spinners en fluiters in één compound; El Torpedo

El-Torpedo.jpg

IMG_7019.png
Als mijn laatste bijdrage in dit topic een klapper moet zijn, dan kom je uit bij The Great Wall. Dit is gewoon alles wat je van vuurwerk verwacht!

Back
Bovenaan