[POLL] - Beste IMPORTEUR van 2025

Rubro, dit vanwege de nieuwe artikelen die wij hebben gehad gewoon dikke prima prijs kwaliteit!! Vast en zeker hadden de andere importeurs ook goeie nieuwkomers maar helaas kunnen we niet alles hebben en is dit gebaseerd op de artikelen die wij geschoten hebben

Voor mij was Rubro de beste importeur dit jaar. Nadat we ergens in augustus de eerste beelden kregen van de nieuwe producten dit jaar, begon de kruitstress. De productiefilmpjes logen er niet om en waren erg dik. Maar zoals bij velen andere leden waren er wel twijfels, de filmpjes waren iets te goed om waar te zijn, zeker met het hele coconut bounty tafereel van het jaar ervoor nog in je achterhoofd te hebben.

Rubro kwam weer lekker snel met een winkeliersdemo waar er uiteraard werd meegekeken. Stuk voor stuk dikke producten maar nog steeds waren er twijfels om samples die geschoten werden. Helaas is er voor o&n niet een demo geweest waar de producten van rubro werden geschoten omdat ze zo laat binnen kwamen, dat was het enige min puntje.

Maar elk product van rubro die in de collectie zat was van hoge kwaliteit. De labels waren tof, effecten uniek en uitwerkingen mega dik. Als er tegen mij was verteld dat alles in een kooi had gezeten had ik het geloofd.

Alle vertrouwen die rubro vorig jaar verloren was, hebben ze naar mijn mening dik terugverdiend en zelfs verbeterd. Ik zou volgend jaar daarom ook weer zonder twijfel rubro producten bestellen en is daarmee de importeur van 2025.

Niet gedacht dat ik het ooit zou zeggen. Maar alles wat ik van Lesli was gewoon erg goed tot subliem.
Alles wat ik van Riakeo had, maar ook de Future Aurora heeft mij positief verrast (zeker voor wat ik ervoor betaald heb)
Dus voor mij in Lesli

Ik vindt het te makkelijk om hier RIAKEO te gaan kiezen! Ik kies dan hier ook voor Rubro! Vorig jaar hebben ze wat kritiek gekregen maar hun nieuwe producten van afgelopen seizoen die lijken erg goed op de meeste filmpjes!! 2027 Lets go!!

ik zeg omtrent de bijzonderheid van het afgelopen dat ze allemaal bedankt mogen worden met importeur van het jaar

Beste importeur vind ik Wolff zij weten de kwaliteit van het vuurwerk goed vast te houden ook zijn zij instaat om goede kooi loze producten af te leveren met prima burst.

Ook vind ik het leuk om te zien dat Wolff ook veel video materiaal deelt van productie artikelen dit geeft veel vertrouwen en is voor veel freaks zoals ons doorslaggevend.

Ook las ik dat sommige kruitsnuivers pech hadden gehad met de golden tower en de kingpin met een wat mindere batch in kwaliteit nu las ik dat wolff dit met hun wil oplossen dat noem ik nog eens een goede klantenservice ga zo door Wolff jullie zijn echt een topbedrijf.

Wolff! Fantastisch hoe ze met een totaalverbod en kooiverbod in het vooruitzicht toch gewoon keihard zijn blijven doorinnoveren en met een hele berg fantastische nieuwe producten op de markt zijn gekomen. Daar kunnen een hoop andere importeurs een voorbeeld aan nemen (looking at you, China Red....)

Wat mij betreft verdiend Rubro deze titel. Het grootste gedeelte van de collectie was dan ook van deze importeur.
De kwaliteit is buitengewoon goed en dat voor de mooie prijzen die wij als freaks betalen. Het enige min puntje is dat de effecten op fabrieks video's kunnen afwijken van het daadwerkelijke product in de straat.

Laatst bewerkt:
Lesli met de spullen van riakeo! Stuk voor stuk toppers, geweldig assortiment. Misschien wat prijziger dan andere merken, maar kwaliteitsspul!

Back
Bovenaan