Voor mij was Rubro de beste importeur dit jaar. Nadat we ergens in augustus de eerste beelden kregen van de nieuwe producten dit jaar, begon de kruitstress. De productiefilmpjes logen er niet om en waren erg dik. Maar zoals bij velen andere leden waren er wel twijfels, de filmpjes waren iets te goed om waar te zijn, zeker met het hele coconut bounty tafereel van het jaar ervoor nog in je achterhoofd te hebben.
Rubro kwam weer lekker snel met een winkeliersdemo waar er uiteraard werd meegekeken. Stuk voor stuk dikke producten maar nog steeds waren er twijfels om samples die geschoten werden. Helaas is er voor o&n niet een demo geweest waar de producten van rubro werden geschoten omdat ze zo laat binnen kwamen, dat was het enige min puntje.
Maar elk product van rubro die in de collectie zat was van hoge kwaliteit. De labels waren tof, effecten uniek en uitwerkingen mega dik. Als er tegen mij was verteld dat alles in een kooi had gezeten had ik het geloofd.
Alle vertrouwen die rubro vorig jaar verloren was, hebben ze naar mijn mening dik terugverdiend en zelfs verbeterd. Ik zou volgend jaar daarom ook weer zonder twijfel rubro producten bestellen en is daarmee de importeur van 2025.