[Poll 2011] Beste vuurwerkimporteur

[Poll 2011] Beste vuurwerkimporteur

• Beko

Stemmen: 0 0,0%
  • Bonfireworks

Stemmen: 13 4,6%
  • Breeschoten "de Kruiterij"

• Broekhoff

Stemmen: 2 0,7%
  • Cafferata

Stemmen: 9 3,2%
  • China Red

Stemmen: 16 5,6%
  • GBV-Weco

Stemmen: 3 1,1%
  • Hardix

Stemmen: 13 4,6%
  • Katan

Stemmen: 4 1,4%
  • Lesli

Stemmen: 11 3,9%
  • Meester Vuurwerk

• Mercurius

• Pronk

Stemmen: 8 2,8%
  • Pyrostar NL

• Royal Fireworks

Stemmen: 30 10,6%
  • Rubro

Stemmen: 74 26,1%
  • Schuurmans

• Sky Fireworks

• VC Vuurwerk

Stemmen: 1 0,4%
  • Vuurwerktotaal

Stemmen: 2 0,7%
  • Van der Nat

Stemmen: 4 1,4%
  • Witte Tenten [Marijn]

Stemmen: 8 2,8%
  • Wolff

Stemmen: 70 24,6%
  • Zena NL

Stemmen: 7 2,5%
  • Andere, niet genoemd

• Totaal stemmers
    284
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb gekozen voor vuurwerkvisie.

Deze jongens zijn goed op weg naam te maken met mooi vuurwerk voor normale prijzen.

Denk hierbij aan de Fusion , de messier , de blue spider en de original pro pakketten enz enz.

Leveringen zijn goed en je vertegenwoordiger is altijd bereikbaar.

Vandaar mijn keuze.

Ik heb gekozen voor vuurwerkvisie.

Deze jongens zijn goed op weg naam te maken met mooi vuurwerk voor normale prijzen.

Denk hierbij aan de Fusion , de messier , de blue spider en de original pro pakketten enz enz.

Leveringen zijn goed en je vertegenwoordiger is altijd bereikbaar.

Vandaar mijn keuze.

Dat is gewoon overgenomen van Original Fireworks en Zena. De Messiers worden al vele jaren verkocht in België. Ze waren vroeger 70 euro per karton van 12. :bye:

Ik moet zeggen dat de Ultimate Showdown wel een topbak is voor het geld.

Was afgelopen jaren wel met het Buurtassortiment dat je een klopjacht door het land kon gaan maken om te kijken waar hij ergens nog niet uitverkocht was. Of dat afgelopen jaar zo was weet ik niet, maar het jaar ervoor zeker.

Verder was de 4 Seasons vrij snel nergens meer te krijgen.

En dan nog een paar producten, zoals Monsters en de Thunderking boxen, die onder verwachting presteren. De Monsters waren de adviesprijs lang niet waard (en geen ti-boeket?) en de Thunderkings daar zaten een hoop weigeraars tussen en de voetjes vielen er zo vanaf. Over de communicatie met dealers en winkeliers heb ik niets meegekregen, maar als dealers dat aangeven dan zou het denk ik niet voor niets zijn...

Maar ik zit wel te peinzen... Want er zaten ook een hoop topproducten tussen van Rubro. Paar dagen voor het einde van de voorverkoop kon ik nog gewoon Secret Salutes bestellen, en de Heavy Legend cakes trouwens ook. En om eerlijk te zijn had ik verwacht dat die al lang en breed uitverkocht waren.

Wat mij betreft heeft Rubro gewonnen vanwege het assortiment, maar daar zit ook een schaduwkantje aan dus.

Hellemaal gelijk in :wink:
Heb de 4 seasons nog net kunnen krijgen, hij was 1 dag nadat ik hem besteld had al uitverkocht.
De monsters waren een grote teleurstelling. (zonder TI-boeket)
Heavy Legend serie was top ;)
Rubro blijft top !

Er is er dit jaar maar 1 voor mij

Rubro !

Wat een heerlijke bakken heeft deze importeur zeg

Was afgelopen jaren wel met het Buurtassortiment dat je een klopjacht door het land kon gaan maken om te kijken waar hij ergens nog niet uitverkocht was. Of dat afgelopen jaar zo was weet ik niet, maar het jaar ervoor zeker.

Verder was de 4 Seasons vrij snel nergens meer te krijgen.

En dan nog een paar producten, zoals Monsters en de Thunderking boxen, die onder verwachting presteren. De Monsters waren de adviesprijs lang niet waard (en geen ti-boeket?) en de Thunderkings daar zaten een hoop weigeraars tussen en de voetjes vielen er zo vanaf. Over de communicatie met dealers en winkeliers heb ik niets meegekregen, maar als dealers dat aangeven dan zou het denk ik niet voor niets zijn...

Maar ik zit wel te peinzen... Want er zaten ook een hoop topproducten tussen van Rubro. Paar dagen voor het einde van de voorverkoop kon ik nog gewoon Secret Salutes bestellen, en de Heavy Legend cakes trouwens ook. En om eerlijk te zijn had ik verwacht dat die al lang en breed uitverkocht waren.

Wat mij betreft heeft Rubro gewonnen vanwege het assortiment, maar daar zit ook een schaduwkantje aan dus.

De thunderking presteerde boven verwachting!

Helaas geen Rubro in Limburg, dus kon er ook niet op stemmen! (laat hier alsjeblieft een Rubro dealer komen, daar hebben we zo'n behoefte aan hier!)
Heb op Lesli gestemd, ondanks dat de nieuwe producten (flink) afweken van de samples, vind ik dat ze hard aan de weg aan het timmeren zijn.

Ik ben het eens met Vuurwerkfreak, ik heb ook op Lesli gestemd. Leuke nieuwe cakes, en ze zijn volgens mij bijna door heel het land te koop. En dit kan je niet over elke vuurwerkimporteur zeggen. Veder vindt ik Lesli ook rekening houden met de wensen van de consument.

Schorpioen.

Ze zijn inderdaad goed op weg, maar komen daar een beetje laat mee. Ze verdienen wat mij betreft wel wat stemmen, want de goede bedoelingen zijn er, maar mij hebben ze nog niet overtuigd. :)

Ik zie dat Rubro de meeste stemmen heeft.
Welke winkels hebben Rubro als importeur?

daar is een toppic over bij rubro.
Lees eerst even het forum door alvorens je deze nutteloze vragen stelt aub..
Nee dit is niet je eerste niet zo slimme post.
Zo krijgt u dalijk nog de stempel:
1 december noob van 2012 (in Januari).

verder zie ik nu dat Rubro idd op de eerste plek staat.
Ik had ook niet anders verwacht.
Veel sterke lijnen en veel nieuwe TOP producten!
Ik word er blij van!

Rubro, de meeste siercakes waren verbluffend mooi. Monsters en break down mogen dan zijn tegengevallen maar bij elke importeur is er wel iets op te merken.

Dat is gewoon overgenomen van Original Fireworks en Zena. De Messiers worden al vele jaren verkocht in België. Ze waren vroeger 70 euro per karton van 12. :bye:

Ik moet zeggen dat de Ultimate Showdown wel een topbak is voor het geld.

Johh:shocked: dat meen je niet :bye:

Ik doelde overigens op de big messier.
De rest van het verhaal is bij me bekend :D

Ook de original pakketten zijn door de klanten zeer goed ontvangen.

Afgelopen 2 jaar op Wolff gestemd. Maar nu ga ik toch echt voor Rubro.

Ik had tijdens de jaarwisseling 2010/2011 voor het eerst ervaring met producten van Rubro. Dit beviel erg goed. Afgelopen jaar kwamen zij met een hoop nieuwe producten en daar zaten echt geweldige dingen tussen. Dus ook dit jaar sloeg ik een hoop Rubro producten in. En dat beviel wederom goed, uitstekend zelfs. Rubro lijkt helemaal in opkomst in de vuurwerkbranche van Nederland. Ze doen het erg goed, steeds meer bijzondere producten met een goede kwaliteit en dat voor hele mooie prijzen.

Petje af voor de bedenker van bijvoorbeeld de Heavy legend serie. De cakes met siereffecten in combinatie met snoeiharde salutes is een unieke combinatie die er nog niet was. Echt een geweldig idee. Hoop dat die serie uitgebreid wordt.

De Secret Salute kent iederene inmiddels. Waar de afgelopen jaar de Silver Salute misschien wel nederlands bekendste cake was, is dat wellicht nu de Secret Salute. Wat een onwijs gaaf blok is dat.

Ik hoop dat Rubro ook komend jaar weer met mooie nieuwe producten komt in alle prijsklasses en met dezelfde kwaliteit en de mooie prijzen. Want ikben van plan weer een hoop van ze te kopen! :p

En de extreme salute dan?

Ook dit jaar weer een paar afgestoken en snoeiharde knallen met enorm grote boeketten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan