[Polen] Polen

Maar zij er dit jaar mensen die echt een tripje gaan wagen ?
Ik zit er echt aan te denken om het maar een keer te proberen dus als er meer mensen hier willen gaan
Misschien dat we samen die kant op kunnen gaan

Gr bjorn

Gewoon die kant op rijden. Het makkelijkst is wel dat je zelf pools kan of iemand bij je hebt die pools kan want dan kan je het beste een goede prijs regelen in die winkels.

WIE NU NOG VRAAGT NAAR WINKELS UIT POLEN DIE MET DE POST VERSTUREN KRIJGT EEN BAN!

Zulke vragen mogen namelijk nog steeds niet op VWC. :)

dat is nou nog is een goede reactie tevens worden er genoeg aangegeven op dit forum alleen je moet even zoeken. Verder is het topic polen gemaakt om het over de producten te hebben niet over de plek waar het verkocht wordt.

Inderdaad heel goed dat er niet over winkels en adressen gepraat mag worden. Ik heb het idee dat velen niet doorhebben dat justitie ook kan meekijken op dit forum, als ik sommige reacties zo lees.
Ik zou zeggen kijk uit wat je op zo'n forum zet, je kunt er je eigen glazen mee ingooien.
Discuseren over produkten okee, daar is dit forum ook voor.

Inderdaad heel goed dat er niet over winkels en adressen gepraat mag worden. Ik heb het idee dat velen niet doorhebben dat justitie ook kan meekijken op dit forum, als ik sommige reacties zo lees.
Ik zou zeggen kijk uit wat je op zo'n forum zet, je kunt er je eigen glazen mee ingooien.
Discuseren over produkten okee, daar is dit forum ook voor.

[offtopic]Dan vraag ik me af, oke ze zien user die en die post dat en dat en dan?
Tadaa! IP adres zichtbaar?
Dan wil ik dat ook wel kunnen... (sarcasm) :)

Ik bedoel, wie verstrekt dan het IP etc aan justitie voor vervolging of onderzoek wat dan ook?
Of hebben ze admin rechten hier? [/offtopic]

Voor de rest is het inderdaad beter dat soort zaken niet uitgebreid te publiceren.

Ik ga over een paar weken een paar dagen na polen, we willen na krakow. Iemand die daar al een keer is geweest en tips heeft?
controleren ze trouwens vaak in treinen want we gaan met de trein

Laatst bewerkt:
Ja ik heb familie in Krakow wonen, in Krakow zelf heb je weinig echte winkels, zelfs rond kerst valt het tegen. Maar er schijnt wel een een groothandel in de buurt te zijn, ik ken alleen de naam en dus ook het adres niet.

Jorge heeft een fabriek in krakau maar om er nou speciaal 800km de grens voor over te rijden. kan je beter de fabriek van jorge dichter bij de grens pakken.

Ik ga over 3 weken naar Polen. Is het nu zo dat er ook zoals in Tjechie ook van die Asia marktjes aan de grens zijn?

Hallo,

Ik zie het nut niet ervan om uit polen te bestellen, omdat de verzendkosten zo duur zijn.

Is het niet beter om de sierpotten uit nederland te halen van een handelaar?

Hallo,

Ik zie het nut niet ervan om uit polen te bestellen, omdat de verzendkosten zo duur zijn.

Is het niet beter om de sierpotten uit nederland te halen van een handelaar?

Ze bestellen het niet uit Polen, ze halen het daar zelf. Dus geen verzendkosten:wink:

Poolse winkels bezorgen niet. Dergelijke winkels wachten op je betaling en doen het vervolgens op de post. Vanaf dat het pakketje in de brievenbus zit, is het hun pakkie-an niet meer, maar is het JOUW verantwoordelijkheid.
Het verzenden van explosieven en brandbaar materiaal is bij wet verboden. Als jij je vuurwerk met de post thuis gestuurd wilt krijgen, ga je gang. De kans is GROOT dat het onderschept wordt. Als jij iets uit Polen wilt bestellen, ga je gang. De kans is GROOT dat het überhaupt niet aankomt. Als jij het erop wilt wagen dat je pakketje aankomt, én dat het niet onderschept worden, én dat een corrupte Pool je geld niet achterover drukt, én dat je niet wordt afgezet met slechte producten, ga jij lekker je gang. Maar ik mag hopen dat elke halve zool snapt dat het bestellen van vuurwerk in het buitenland héél erg hoog op de risicoschaal staat!

Poolse winkels bezorgen niet. Dergelijke winkels wachten op je betaling en doen het vervolgens op de post. Vanaf dat het pakketje in de brievenbus zit, is het hun pakkie-an niet meer, maar is het JOUW verantwoordelijkheid.
Het verzenden van explosieven en brandbaar materiaal is bij wet verboden. Als jij je vuurwerk met de post thuis gestuurd wilt krijgen, ga je gang. De kans is GROOT dat het onderschept wordt. Als jij iets uit Polen wilt bestellen, ga je gang. De kans is GROOT dat het überhaupt niet aankomt. Als jij het erop wilt wagen dat je pakketje aankomt, én dat het niet onderschept worden, én dat een corrupte Pool je geld niet achterover drukt, én dat je niet wordt afgezet met slechte producten, ga jij lekker je gang. Maar ik mag hopen dat elke halve zool snapt dat het bestellen van vuurwerk in het buitenland héél erg hoog op de risicoschaal staat!

Wel is een keer vw op internet besteld dan DarkSoul? Op youtube zie je genoeg mensen die gewoon via internet vuurwerk bestellen, en als je denkt dat alle pakjes worden bekeken, heb je het ook helemaal fout. Albert stegeman slaagde er zelfs in om vuurwerk vanuit het Oostblok met de post naar Nederland te krijgen, dus zo moeilijk is dat nou ook weer niet. Over corrupte Polen kan je niet al te veel zeggen, corrupte mensen zijn overal dus gewoon goed checken waar je iets koopt toch:)

Dus jij claimt een filmpje te zien van iemand die vuurwerk bestelt via internet? Linkje? Misschien dat je op YouTube mensen ziet die claimen het vuurwerk via internet besteld te hebben - dat is wat anders.
Natuurlijk worden niet alle pakjes bekeken. Maar reken maar dat vuurwerk er gemakkelijk tussenuit wordt gepikt. En ALS ze het eruit pikken, lu1 je je er niet tussenuit! Dan hang je gewoon. Dat het Alberto lukt, wil niet zeggen dat er geen bijzonder hoog risico is. Het is veel veiliger om in België zelf je vuurwerk te halen, of in Nederland bij de handelaartjes.
Verder weet ik dat er inderdaad afgelopen jaren aardig wat via internet besteld is, en met succes is ontvangen door mensen. Maar dan praten we veelal over BINNENLANDSE bezorging per post van vuurwerk. Als een pakketje de grens over gaat, is er gewoon veel meer controle op.
Ik wil alleen maar zeggen dat er zó veel veiligere manieren zijn om aan je illegale vuurwerk te komen. Als je vanuit het buitenland iets besteld moet je zo ontzettend hard met je billen bloot. Het risico is gewoon veel groter.

Is maar even een voorbeeldje: (ja bij de beschrijving staat dat hij het in polen heeft gehaald maar er stond eerst heel wat anders..)en waarom claimen?? Die mensen hebben precies de produkten liggen die je op die sites ziet staan en ik ken er nog 2 die wat besteld hebben...

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

En over dat risico is het maar gissen DarkSoul, we hebben er geen cijfers van dus of het risico groter of kleiner is dan zelf in BE vw halen, weten we niet toch? Het is inderdaad mogelijk, en er is natuurlijk een risico dat je pakje onderschept word maar ik heb stage gelopen bij DHL 2 jaar geleden.. En geloof mij nou maar dat er van de duizenden pakjes elke dag er maar erg weinig tot zowat geen worden nagekeken.

Edit; Welke grenzen Darksoul? Europa is 1 groot land tegenwoordig en grenzen liggen open.
grtz

Na alles gelezen te hebben dacht ik probeer het gewoon maar eens.

En zie daar besteld,betaald,en je gelooft het nooit...........is ook nog echt geleverd geworden( gewoon door DHL )
was maar een kleine bestelling maar toch.

Maar don't shoot me als het mis gaat he.o;)

Back
Bovenaan