[Polen] Polen

Dat hoeft ook niet.., vuurwerk verkoop explodeert laatste week van december, en je kan het overal krijgen.
doodskopsstrijkers e.d liggen " gewoon op de kraam "

zoek gewoon een grote stad vlak over de grens, en je hart loopt over van genot..

Hoe zit dat dan in het midden van het jaar ongeveer?

Dan moet je weten waar je moet zijn.., kijk in de winter staan er buiten ook geen ijskramen..

verkoop is gedurende hele jaar mogelijk.

Kijk rond december.. eind december.. worden de kramen opgetuigd.. geen handelaar die zo'n kraam met 30 graden buiten in de zomer gaat uitstallen.. logica.

Als ik me niet vergis, worden zelfs de supermarkten bevoorraad met het vuurwerk (zonder dat daar iemand bijstaat). Maar we gaan de ogen even goed het werk laten doen aankomende week. :devil:

Kijk rond december.. eind december.. worden de kramen opgetuigd.. geen handelaar die zo'n kraam met 30 graden buiten in de zomer gaat uitstallen.. logica.

Als ik me niet vergis, worden zelfs de supermarkten bevoorraad met het vuurwerk (zonder dat daar iemand bijstaat). Maar we gaan de ogen even goed het werk laten doen aankomende week. :devil:

Thanx voor de info! Een klein trip reportje en wat foto's zou niet verkeerd zijn. :D

Zeg, nou was er gister bij undercover in nederland een stukje waarbij die kerel een grote doos vuurwerk bij een poolse site besteld had en dit gewoon via de post thuisgestuurd kreeg. Kan dit serieus?

Wil toch ooit wel eens naar polen gaan. Probleem is dat ik nog geen auto heb en niemand die ik ken is zo gek om te gaan. Mij gaat het meer om het idee om het vuurwerk daar eens te kunnen zien en ook daar lekker af te steken.

En hoe kan het bij undercover in nederland nou dat hij gewoon z'n vuurwerk kreeg via de post? Welke site gebruikte hij zeg! :P

dat mag niet gezegd worden hier....
heb er ook paar gehad maar velen zijn gestopt..
en nu zal het denk k wel strenger worden;)
of ja deze week nog hahaha

Even een vraagje aan mensen die al eens in polen zijn geweest voor vuurwerk, welke winkel zit het dichtst aan de duitse grens??

alvast bedankt :)

Zeg, nou was er gister bij undercover in nederland een stukje waarbij die kerel een grote doos vuurwerk bij een poolse site besteld had en dit gewoon via de post thuisgestuurd kreeg. Kan dit serieus?

Ja en als je goed keek zag je ook dat hij een Gigant Maroon had gekocht via internet.

Wat gebeurt er overigens wanneer je pakketje met illegaal vuurwerk aan de grens wordt aangehouden? Krijg je dan een dikke boete ofzo?

Geen idee...
Dan moeten ze het wel hard weten te maken dat de geadresseerde ook daadwerkelijk de besteller is lijkt me.

Jep, het is tegenwoordig ook een trend om coke te verzenden naar een willekeurig adres. Wanneer het pakketje bezorgd is gaan de coke dealers naar dat adres toe om dat pakketje op te halen bij een willekeurig iemand.

Maar zij er dit jaar mensen die echt een tripje gaan wagen ?
Ik zit er echt aan te denken om het maar een keer te proberen dus als er meer mensen hier willen gaan
Misschien dat we samen die kant op kunnen gaan

Gr bjorn

LOI cursusje Pools, en leef je uit.
Misschien is het trouwens niet zo handig om dat soort sites hier uitgebreid te posten..

Waarschijnlijk kom ik dit jaar op de terugweg van vakantie ook langs Tsjechie en Polen. Ben benieuwd of ik daar nog wat ga zien.

Denk alleen niet dat ik wat mee zal nemen. Toch ***lig voor de gene die ook meereizen

Laatst bewerkt:
Onzin, ik kom elke paar weken genieten in het paradijs.
Controles zijn er niet of nauwelijks. Ook bij DLD over de grens kunnen ze je er zomaar tussen uitpikken...

Moeilijk.., give me a break..
Een lachertje.. je gaat gewoon richting zo;n kraam in het winkelcentrum.. en de doodskoppen liggen vrijelijk op de kraam. die kerel die erachter zit wil zo veel mogelijk verkopen, dus je kan meenemen wat je wil. OF je zoekt gewoon een vuurwerkwinkel op.. Het is soo easy..

Tot snel.. tot in PL..

tja.. als je het bij doodskopstrijkers wilt houden vind ik het best. Ik heb het over andere aantallen aan professionele blokken enz.

Back
Bovenaan