Door het afronden van mijn studie ben ik even een tijdje weinig online geweest. Nu hij afgerond is, is het ook tijd om de draad hier weer op te pakken. Vandaag eerst maar even de achterstand wegwerken met een paar toppers en een dikke flopper.
Als eerste een dikke topper. Vanuit Vuurwerkwereld werd aangekondigd dat er tijdens de verkoopdagen nog een uitlopende topper Evolution vrij zou komen. Ik was blij verrast toen ik in Almere de winkel binnenstapte. Achter de toonbank stonden nog wat Hellfire Thunder's. Een cake die ik wel eens op straatfilms gezien had, maar nog nooit live had mogen ervaren. Ik heb er uiteindelijk twee meegenomen en eentje gebruikt als opening om 18.00. Een heerlijke cake live met de oude vertrouwde Evolution kwaliteit. De fluit is goed rauw en het rode blinker boeketje vind ik persoonlijk een mooie combinatie na de dikke witte staarten.
De Revival Cry is zo'n cake waar ik mij altijd van af vroeg of hij het aanschaffen nou wel of niet waard was. Ik vond hem altijd weinig overtuigend op straatfilms, maar de reacties zijn positief. Uiteindelijk toch maar eens deze cake mee besteld en ik vond het een leuke cake. Anders dan anders. De fluit is goed uitgewerkt en geven door de spinner een geluid dat je weinig tegenkomt. De boeketten zijn ook gewoon prima te noemen. Oftewel de beelden doen hem inderdaad geen recht en het is een leuke cake om er voor de diversiteit bij te hebben.
En dan een complete flopper. Er zijn helaas al weinig novelties te vinden tegenwoordig, dus ik vond het dan ook leuk om te zien dat er weer eens een rijdend voertuig op de markt bijkwam. Gelukkig heb ik er maar één besteld, want er gebeurt weinig. Zelf op asfalt is er geen beweging in te krijgen. De hond was er ook niet van onder de indruk.
En dan door naar een klein product dat wat mij betreft dan wel weer een echte topper is. De Phantom is en blijf een geweldig stukje vuurwerk.
Als laatste de Iron Man. Die heb ik in een actie voor 5,- kunnen aanschaffen. Voor dat geld echt een meer dan prima cake. Ik vind zo'n combinatie van fontein naar cake altijd leuk. Ik had hem alleen per abuis aangestoken bij de reservelont, terwijl ik ervan overtuigd was dat ik hem bij het hoofdlont had aangestoken.

Ik kwam er pas bij het editen van de video achter dat ik hem omgedraaid had. Oeps. Maar het mag de pret niet drukken.