Pigi.'s Filmpjes 2009 - 2010

Yo Pigi,

Echt geweldig man, verschillende vette knalplaten in combinatie met sfeervolle stookbeelden, Toppie!:p

Ik kijk altijd graag naar je films:wink:

Bedankt voor alle leuke reacties:thumbsup:
Het klinkt misschien standaard, maar daar doe je het voor.

@ Teun48: dat is de crown - Silver vulcano (let er wel op dat het filmpje een beetje is bewerkt :wink:

@ Jupilerfreak: Ik ben eind augustus begonnen met het selecteren van de muziek .
De film zoals die nu is, was ongeveer 2 weken geleden klaar.
Hoeveel uren ik er aan heb besteed zou ik zo niet weten, maar ga er maar vanuit dat het om dagen gaat:wink:

Update 7-11-2010:

Royal red - Sky of blessing
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Rubro Elite Brand - event cake 1
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

2x Royal red - Midnight Glory
+ YouTube Video

Gelieve de filmpjes niet te kopiëren zonder toestemming!

Prachtige filmpjes man!!

Muziek bij de compilatie ben ik niet altijd even weg van,maar deze muziek verhoogd de sfeer bij sommige momenten echt!!

Heb het de afgelopen dagen nogal druk gehad (met de voorbereidingen bij top vuurwerk), dus de update is iets later dan gepland.
Vandaag een 'Marijn update'':

Marijn - Manon het kanon
+ YouTube Video

Marijn - Groentje
+ YouTube Video

Marijn - Felle nel
+ YouTube Video

Gelieve de filmpjes niet te kopiëren zonder toestemming

Laatst bewerkt:
Goed dat je Felle Nel post zeg.
Nu ik je filmpje zie, herinner ik mij dat ik met 2008/2009 deze ook voorbij heb zien komen in de straat. Jouw filmpje is een stuk beter dan die van mij, mooi!

Pigi, leuke filmpjes en super compilatie. Je hebt vorig jaar echt een super oud en nieuw gehad! :p

Wel 1 tip voor je compilatie en ook je andere filmpjes: Speel een beetje met de eigenschappen van je project in je videobewerkingsprogramma (en evt. de renderinstellingen). Je ziet nu namelijk bij veel videos zwarte randen en bij je compilatie zelfs erg grote. Je kunt namelijk ervoor zorgen dat ze gewoon volledig beeld vullen, zonder de zwarte randen. Als je niet weet hoe dat moet, dan weet Google daar wel raad mee.

Maar verder top man! :D Muziek ook niets mis mee, is vind ik zelfs onmisbaar bij een dergelijke compilatie. Het eenvoudig aan elkaar plakken van filmpjes is namelijk zo simpel, met muziek en vuurwerk kun je juist hele leuke dingen doen. :)

@ Jupilerfreak: Mooie cake ja, jammer dat die uit het assortiment is. Vind vooral de spinners erg mooi.

@ patroontje: Thnx voor je post:thumbup:
Geloof het of niet, maar er zitten de nodige uurtjes in het renderen van de compilatie, om te kijken welke instelling het beste werkt.
Het probleem is dat de filmbeelden niet zijn opgenomen met een hd camera (breedbeeld).
Wanneer ik de filmpjes toch breedbeeld wil renderen, valt er een stuk van de omgeving weg.
Ik heb ervoor gekozen om de omgeving gewoon geheel in beeld te houden, omdat dit in de sfeer bijdraagt. Het gevolg is wel dat je inderdaad zwarte randen hebt aan de zijkanten.

De zwarte balken boven en onder de filmpjes op dit forum, daar heb ik geen invloed op.
Wanneer je het filmpje op de youtube pagina bekijkt, heb je daar geen last van.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik klikte op fullscreen en ik had het nog steeds. :)

Maar over dat renderen, je hoeft maar een halve seconde te renderen om te zien of de eigenschappen goed zijn. En je hebt er namelijk wel invloed op.

Ik had ook moeite om vegas zo in te stellen dat mijn gerenderde videos door youtube werden afgespeeld zoals het moet, en het is me vorige week pas gelukt. :) Bovendien het verliezen van de omgeving als je breedbeeld rendert: kan liggen aan of de eigenschappen van je project, of de rendertemplate. Het handigst is om het project dezelfde afmeting te geven als je bronmateriaal of een veelvoud daarvan, pixel aspect ratio op 0,9091 (NTSC DV), 30fps framerate, adjust source media to fit project moet UIT staan. Voor YouTube renderen als .wmv en als template kiezen 'default template'. Waarom wmv? Het is een relatief klein bestand maar wel met goeie kwaliteit, dat vind YouTube leuk. :)

Sorry als ik nu kom met oud nieuws, als je dit al wist kun je het gewoon negeren.

Vandaag weer een kleine update.
De resterende filmpjes van de super 4 van crown en de investigate uit de titanium collection (en ja je ziet het goed, hij knalt uit elkaar).
Vanaf 1 december zal ik proberen om iedere dag weer een nieuw filmpje online te zetten.

@ patroontje: thnx voor de tip! Ik wist dit nog niet en ga er zeker rekening mee houden bij de filmpjes van de aankomende demo's:wink:

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Gelieve de filmpjes niet te kopiëren zonder toestemming

Update 26-11-2010

Vanaf woensdag 1 december zal er dagelijks een filmpje online komen.

Original - Thunderking xxl
+ YouTube Video

Havana C (plaatsvervanger van de extreme salute)
+ YouTube Video

Marijn - Kabinetje
+ YouTube Video

Gelieve de filmpjes niet te kopiëren zonder toestemming!

Back
Bovenaan