Pigi.'s Filmpjes 2009 - 2010

Ja, op dit filmpje is die spinning salute wel heel erg slecht zeg... lijkt wel of er nog water in de tubes staat :shocked:

Wel mooie filmpjes verder !!!

Erg jaar is het leuk om naar jou filmpjes te kijken, super!
Verder over de Spinning Salute, wat een slechte cake is dit zeg, kan je er Zena niet op aanspreken? Je hebt veel geld neergelegd voor een knalcake en er is duidelijk geen knal te horen, het is gewoon alleen Spinning tail met soms een plofje. Zonde want er hangt best een prijskaartje aan.

Wederom bedankt voor de leuke reacties.
Vandaag een kleine update, ter voorbereiding op de Pigi vuurwerk compilatie 2009 - 2010 die 1 november online komt (en natuurlijk om in de juiste stemming te komen:)).
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit filmpje niet te kopiëren zonder toestemming!

Pigi Vuurwerk Compilatie 2009 - 2010.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dit filmpje mag niet worden gebruikt zonder toestemming van de eigenaar!

De tracklist:

1. Wildstylez -- No Time To Waste (Defqon 1 2010 anthem)
2. The Beholder & Balistic - Decibel Anthem (D-Block & S-Te-Fan Remix
3. The Beholder & Zany - Bleeding for the harder styles(The official Decibel anthem 2008)
4. Project One - The art of creation
5. Frontliner - Outside World 2009 (Outside Spacer Remix)
6. Andre Hazes - Het Laatste Rondje
7. Noisecontrollers - Summer in the City (official decibel 2010 anthem) Part 1
8. Noisecontrollers - Summer In The City (decibel 2010 anthem) Part 2
9. Profite - SYSFV (Defqon 1 Australia Contest)
10. Coone - Million Miles
11. Flinke Namen - Wolken

pigi leuk filmpje maar 1 ding waarom ik het niet zo leuk vind, muziek. waarom zet je er nou muziek onder??

no offence maar ik vind dat je met muziek bij een vuurwerk filmpje het filmpje verkloot.

pigi leuk filmpje maar 1 ding waarom ik het niet zo leuk vind, muziek. waarom zet je er nou muziek onder??

no offence maar ik vind dat je met muziek bij een vuurwerk filmpje het filmpje verkloot.

Zoals je misschien weet heb ik vanaf 2007 elk jaar een vuurwerk compilatie gemaakt met muziek.
Daarnaast zet ik van een hoop filmpjes ook de variant online zonder muziek op de achtergrond.
Dus als je de muziek liever niet hebt, kan je de filmpjes alsnog zien alleen niet achter elkaar.
Als je ze wel allemaal achter elkaar wil zien zonder muziek, dan kan je altijd de pigi vuurwerk dvd bestellen:wink:

Zoals je misschien weet heb ik vanaf 2007 elk jaar een vuurwerk compilatie gemaakt met muziek.
Daarnaast zet ik van een hoop filmpjes ook de variant online zonder muziek op de achtergrond.
Dus als je de muziek liever niet hebt, kan je de filmpjes alsnog zien alleen niet achter elkaar.
Als je ze wel allemaal achter elkaar wil zien zonder muziek, dan kan je altijd de pigi vuurwerk dvd bestellen:wink:

hehe ik heb bijna al jou filmpjes wel al gezien zonder muziek inderdaad :D filmpjes zijn top alleen hou niet van muziek bij vuurwerk filmpjes :p

Ik stoorde me niet aan de muziek onder je compilatie Pigi. Begin met muziek was cool en het vuurwerk overheerste, en het vuurwerk was gewoon geweldig. 6x No Mercy nice!

Mooie compilatie Pieter, om je vingers bij af te likken. Muziek is ook helemaal mijn stijl, maar het geluid van een burst of lift vind ik veel mooier!

Je hebt hem online gegooid zie ik.
Ik blijf de compilatie erg gaaf vinden, een genot om naar te kijken. Wat is dat stukje met rookbommen mooi gelukt zeg.

Laatst bewerkt:
Alweer een geweldige compilatie, mooie sfeerbeelden van de dag en nacht. :)
Welke fontijn begint er op 5:00?

Zeer lekkere complicatie
De zin in december wordt alleen maar groter op deze manier
Top man :thumbup:

Wat een fantastische film Pigi, echt geweldig. Die muziek eronder is ook top. Hier kom je zeker weten mee in de stemming.

Ga vooral door ! Echt genieten dit ... !

:bye:

Back
Bovenaan