Pigi.'s Filmpjes 2009 - 2010

pigi.

VWC lid
Hier komen mijn filmpjes van oud en nieuw 2009 - 2010 te staan.
Het merendeel van de filmpjes zal in de komende periode online komen.
Echter een aantal zal alleen te bewonderen zijn op de Pigi Vuurwerk DVD 2009 - 2010 (http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=14836).
De 'oude filmpjes' zijn hier te vinden: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=3930 of op mijn youtube kanaal http://www.youtube.com/user/pigi100.
Gelieve de filmpjes niet te kopieren zonder toestemming:wink:

Hier de eerste filmpjes:
Atomyc 6
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Mammoth
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Royal red - Hot Chains
+ YouTube Video

Valse start hoor, seizoen is nog niet begonnen ;)

Maar mooie filmpjes! Met name Die Z-Shape is erg mooi! Jammer dat je er zo dicht op staat maar ziet er erg goed uit. Snel, verschillende effecten en een salutefinale! Mooi hoor, hoe kom je eraan? Nederlands, belgisch?

Valse start hoor, seizoen is nog niet begonnen ;)

Maar mooie filmpjes! Met name Die Z-Shape is erg mooi! Jammer dat je er zo dicht op staat maar ziet er erg goed uit. Snel, verschillende effecten en een salutefinale! Mooi hoor, hoe kom je eraan? Nederlands, belgisch?

Dat is De Hot chains van royal fireworks (red factory collectie)

Gewoon legaal nl spul :)

@ Zwelgje: tof om te horen:thumbup:
@ Top: Haha ja he:P Mocht je die weer willen zien, dan moet je de dvd ff opzetten:wink:
@ Xtremerides Dat is idd gewoon legaal, zoals zyzal aangeeft. Thnx voor de comment.:D

Vandaag weer een update:
2x Dynasty - No Mercy
+ YouTube Video

Marijn - Binkie:
+ YouTube Video

Thor - Short Circuit:
+ YouTube Video

Gelieve niet te kopiëren zonder toestemming!

Altijd kijk ik uit naar jou filmpjes, echt super!

Hoe kwam de Short Circuit over? Op het filmpje vind ik hem mager overkomen maar ben benieuwd hoe dat in het echt is.

Het is alweer een tijdje geleden sinds de laatste update, dus vandaag een nieuwe.
Het is de bedoeling om vanaf november echt te knallen, met in december elke dag een nieuw filmpje.
Op 1 november zal de nieuwe Pigi. vuurwerk compilatie online komen.
Om een klein tipje van de sluier op te lichten, de nieuwe compilatie is ´´iets anders dan de vorige edities´´.

Update:
Herlat - Thunderking
+ YouTube Video

Crown - Jewel in the Crown
+ YouTube Video

Super 4 - Si-Fu
+ YouTube Video

Gelieve de filmpjes niet te kopiëren zonder toestemming!

Mooie cake blijft dat de Juwel in the Crown van Broekhoff vuurwerk. Goeie filmpjes Pieter.

Je films zijn weer top!
Wat jouw films onderscheid van de rest, is de duidelijkheid van het vuurwerk.
De kleuren komen goed over, je maakt het gewoon zelf mee.
Dat gevoel krijg ik altijd, als ik naar die hd films kijk, vind ik het net wat minder mooi eruit zien.

Thnx voor de leuke reacties! wordt gewaardeerd:wink:

De nieuwe update:
Zena - Spinning Salute
+ YouTube Video

Thor - Fear
+ YouTube Video

Royal Red - Pear of Thunder
+ YouTube Video

Gelieve de filmpjes niet te kopiëren zonder toestemming!

Weer prachtige films, aber de producten zelf zijn om te janken.
Je krijgt gewoon tranen in je ogen als je die spinning salute ziet en helemaal als je daar zoveel voor betaald hebt, afzetters!

Die single shots, effect snel weg, zijn niet de goedkoopste. Nou ik hoop dat ze verbeterd zijn.

Pear of thunder doet zijn werk, knal is niet hard, maar een leuk potje om te zien.

Heerlijk wakker worden zo op de vroege ochtend met Pigi's filmpjes.
Ik vind het filmpje van de single shots erg leuk, lekker gezellig met het gebabbel er zo bij: draagt de juiste oud en nieuw sfeer helemaal uit.

:bye:

Jammer inderdaad van de spinning salute. Maar dit zijn toch wel erg leuke filmpjes, al dat geknal wat je op de achtergrond hoort, ik zou zeggen ga zoo door!:) Krijg echt weer onderbuik gevoel, bedankt!:D

Back
Bovenaan