Oud & Nieuw 2011-2012 van Pyro Space!

Als dat zo simpel zou zijn. Nee, ik heb de intro van verschillende filmpjes naast elkaar gelegd. De intro van Anaconda is een stuk harder dan bv. de intro van de vwc filmpjes.

Toch heb ik wel een vraagje aan je. Het valt mij op dat je intro mooi is, maar het geluid van dat nummer hard binnenkomt. Is het mogelijk de muziek iets minder hard te krijgen in de opening?

Heb het ook vergeleken met een portie andere intro's. Wat ik opmaak is geen verschil in hardheid, maar in "volheid". Het geluid van sommige intro's is mono, de andere stereo en die van mij is in 5.1 dolby digital surround gemasterd, waardoor het geluid een "vol" en "ruimtelijk" karakter krijgt. Wellicht dat dit het verschil verklaart.

Heb het ook vergeleken met een portie andere intro's. Wat ik opmaak is geen verschil in hardheid, maar in "volheid". Het geluid van sommige intro's is mono, de andere stereo en die van mij is in 5.1 dolby digital surround gemasterd, waardoor het geluid een "vol" en "ruimtelijk" karakter krijgt. Wellicht dat dit het verschil verklaart.

Dat zou goed kunnen ja. Heb het geluid ook erg vol op de boxen. Moet het geluid echt flink zachter zetten bij de intro, maar daarna gaat ie weer harder, want het geluid van het vuurwerk is wel top.

Ik verwachtte het niet zo de eerste keer, dus vol over de 5.1 set (z906) en daar waren mijn ouders niet echt blij mee :P Klinkt gewoon een stuk harder dan de muziekvideos die ik daarvoor keek :)
Met headset maakt het inderdaad minder verschil gelukkig :)

De alles in 1x leegschieters Vast Fortune (Royal Fireworks) komen vandaag voorbij.
Blauwe mine naar brocade, 8 shots in 1 keer weg. Een compilatie van 4 stuks:

10zpqus.png

Bekijk in HD

Wat die cameraman 't toch steeds prima in beeld heeft he :D:D

Haha nee, prachtige films man.. en natuurlijk extra sfeer als ik m'n eigen tuin voorbij zie komen haha.

De alles in 1x leegschieters Vast Fortune (Royal Fireworks) komen vandaag voorbij.
Blauwe mine naar brocade, 8 shots in 1 keer weg. Een compilatie van 4 stuks:

10zpqus.png

Bekijk in HD

We weten dat crackling soms storend kan zijn in effecten, maar pure crackling is wél leuk!
The Massaï van Lesli laat dat zien met 36 shots aan knispers en knetters.

2ebcpz8.png

Bekijk in HD

De Silver Salute (Wolff) is een cake die al 3 jaar op rij vol tevredenheid in mijn collectie zit.
Echter presteerde hij dit jaar kwalitatief minder dan voorheen. Het tempo was goed, de knal niet veranderd, maar veel bombettes kwamen amper op veilige hoogte. Dit hebben ook meerdere leden zo ervaren en naar mijn mening ligt het aan de batch van 2011, want de oudere versies zijn gewoon prima!

35d875d.png

Voor mij geen Silver Salutes meer, mede ook dankzij het nieuwe aanbod van knalcakes dit jaar.
Hierbij een filmpje van 2 Silver Salutes tegelijk:

Bekijk in HD

De weekendsluiter van deze week: Glorious 5x + Concerto Rosso 2x (Wolff)
Een kleurrijk project afgewisseld met fluit.

32znfig.png

Bekijk in HD

zeer leuke film weer, hier zie je dus goed hoe leuk dat glorius cake'je is.. ik ben er weg van.

Tjemig wat een geluid joh! Wat voor mic gebruik je als ik vragen mag? :)
Gewoon de Stereo VideoMic van RØDE :)
Maar de akoestiek in mijn wijk is hetgeen wat het geluid zo mooi maakt.
Als ik dit project op een weiland zou afsteken, dan was er niets anders dan popcorn te horen :p

Back
Bovenaan