Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
en daar heb ik ook last van hahaha, die projectjes zijn zeer geslaagd allemaal tot nu toe.. dus k zie zelf ook veel mogelijkheden om dit neer te gaan zetten, en zo word de lijst langer en langer..
en dat terwijl ik er toch echt mee moet gaan stoppen anders word het veelsteveel
Topvideo's!! Tof dat je zoveel tijd neemt om deze filmpjes te maken en bewerken. Zit nu alweer op het puntje van m'n stoel om de volgende filmpje te bekijken!
De Secret Salute vandaag 3x in w-shape. Een leuk projectje wat heerlijk nagalmde in de wijk.
Zelfs mijn oom van 5 straten verderop kon dit boven al het andere vuurwerk horen.
Geweldige cakes zijn het, met de bekende "taai thunder" knallen
Vandaag 2 waaiers na elkaar: eerst de Anaconda (Schuurmans) gevolgd door de Fire Flower (Royal Fireworks). Vooral de tempoversnelling in de Fire Flower is erg gaaf!
Vandaag enkele producten die geschoten zijn op de demo van ToschPyro afgelopen zaterdag.
Deze producten waren tevens mijn persoonlijke favorieten van die avond:
Werwolf (Panda)
Laga (Pyro-Art)
Bulldog (Panda)
ShockTube (NLE)
New Generation 7 (Jorge)
De overige geschoten producten zijn hier te vinden