Oud en nieuw met Kruittuig!!

Geweldige filmpjes jongens! En wat een geweldige collectie :O!
Zal vast voor jullie een hele leuk dag zijn geweest!

Goede sfeer filmpjes man! Leuk dat er meerdere freaks bij elkaar hun oud en nieuw vieren.

Lijk mij ook zeer leuk om met meerdere freaks te gaan stoken!

Leuke en ook heftige projecten man. Jullie doen mij weer een paar goede idee'en op haha:)

Geweldige filmpjes met hele leuke projecten. Ik zie dat jullie met hart en verstand stoken. Daarom had ik alleen mijn twijfels bij de naam "kruittuig". Dit heeft een beetje een negatieve lading terwijl dit bij jullie niet het geval is. Is hiervoor bewust gekozen??

Haha, die naam tjah, vorig jaar toen ik telkens in de chat verscheen begon ik met: 'een goedendag kruittuig'. Zo is dat woord dus een beetje ontstaan en ik vond het wel grappig klinken dus heb ik het eigenlijk zonder er al te veel over na te denken gebruikt in de topictitel.

Maar die negatieve lading die je uit de naam haalt heeft inderdaad niks met ons stookgedrag te maken! Veiligheid staat voorop, ik hoop dat dat bij één ieder geldt hier bij de liefhebbers op het forum, ik ga er wel van uit! Want dan pas maak je oud en nieuw nog leuker voor elkaar:)

leuke naam tog? moet kunne:gewoon om dat het kan!

leuke filmpjes! kunnen we er nog meer verwachte?

Vette films Killerdome :D
Ik hou dit topic nauwlettend in de gaten

Maar, heb je je films ook nog ergens mee bewerkt of zijn ze zo van je camcorder af gekomen :p

Vette films Killerdome :D
Ik hou dit topic nauwlettend in de gaten

Maar, heb je je films ook nog ergens mee bewerkt of zijn ze zo van je camcorder af gekomen :p

Meeste zijn zo van mn videocam naar de upload van youtube verzonden:) In een paar filmpjes zit wat plakwerk.

Wat dan?

Meeste zijn zo van mn videocam naar de upload van youtube verzonden:) In een paar filmpjes zit wat plakwerk.

Wat dan?

Njaa, soms zie je filmpjes waarbij alles is verplakt en dat vind ik zonde, en het is gewoon een genot om naar de joune te kijken:D

Njaa, soms zie je filmpjes waarbij alles is verplakt en dat vind ik zonde, en het is gewoon een genot om naar de joune te kijken:D

Der is verders niks geknipt hoor, alleen films die aan elkaar geplakt zijn:)

Meer kan ik er dus ook niet van maken hea.

Vanavond zal ik overigens weer eens een leuk filmpje uploaden:)

Der is verders niks geknipt hoor, alleen films die aan elkaar geplakt zijn:)

Meer kan ik er dus ook niet van maken hea.

Vanavond zal ik overigens weer eens een leuk filmpje uploaden:)

Qoute ik mezelf toch even!

Ik zou gisteravond namelijk nog een filmpje uploaden, dit heb ik niet meer gedaan door het volgende probleem... Vorige week zette ik de filmpjes over van m'n laptop naar de pc, blijkbaar is er iets misgegaan waardoor alle filmpjes nu foetsie zijn. Het was de planning dat ik ze gister zou halen bij een vriend die een back-up heeft:) Dit is echter niet meer gebeurd, daarom haal ik het nu even op en zal ik zo meteen direct een filmpje in de upload gooien!

sorry sorry mensen! Door bepaalde omstandigheden niet meer gelukt om de films weer te krijgen! Nu is het me gelukt en heb gelijk wat geüpload:)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

was van een liefhebber aldaar, merk dus ook onbekend. Hij dreunde wel errug lekker!

Binnenkort volgt er meer:)

filmpie, mocht ook wel weer eens:p

+ YouTube Video

knalblokkie met fluiters, bestaande uit: binkie's, ghost kings en thunderkings/thundering heavens.

gemaakt door heartworm:)

Laatst bewerkt:
nog een filmpje:)

+ YouTube Video

de bekende 25 shots fluitbakkies, dit waren er 4 tegelijk. erna ook nog 10 tegelijk gedaan. Leuke eraan is, is dat er meerdere bakkies tegelijk aanstaan waardoor je dus een heftiger effect krijgt dan met bijvoorbeeld één 200 shots fluitbak. Dit jaar heb ik dan ook een leuk plan met deze bakjes, schoot me net pas weer te binnen toen ik het filmpje weer keek:rolleyes:

filmpie, mocht ook wel weer eens:p

knalblokkie met fluiters, bestaande uit: binkie's, rebels en thunderkings/thundering heavens.

gemaakt door heartworm:)

De fluiters waren geen Rebels, maar Ghost Kings, die eigenlijk zo *** zijn dat je ze alleen maar in dit soort projectjes kan gebruiken. Was zo doorgelont dat de Thundering Heavens (6 X) eerst gingen rustig achter elkaar), en dan de rij met binkie's en Ghost kings (plmn.40)

De fluiters waren geen Rebels, maar Ghost Kings, die eigenlijk zo *** zijn dat je ze alleen maar in dit soort projectjes kan gebruiken. Was zo doorgelont dat de Thundering Heavens (6 X) eerst gingen rustig achter elkaar), en dan de rij met binkie's en Ghost kings (plmn.40)

excuses jos, was helemaal in de war met rebel en ghost king... de rebel heeft er nog een knalletje bij hé:p

Het was nog wel een leuk project van je jos, alleen blijven de projecten met de silver salutes het mooist hea?:rolleyes:

Gewoon een simpele cake, maar het mooie van dit filmpje, dat hoor je aan het eind! Kreeg er gewoon weer kippenvel van toen ik dat hoorde:rolleyes:

+ YouTube Video

2 nieuwe filmpjes:

Als eerst de tweelingen van marijn, was deze cake alweer helemaal vergeten, zag net het filmpje weer en dacht, dit komt er dit jaar zeker weten wel meerdere keren in. Alleen het geluid al als ze onderweg naar hun eindbestemming zijn!
+ YouTube Video

Als tweede filmpje 2 light year pijlen tegelijk, het blijven echt toppertjes en zullen dit jaar zeker weer in mn collectie zitten voor in het 'pijlenuurtje'.
+ YouTube Video

Back
Bovenaan