Oud en nieuw met Kruittuig!!

Even een non-oud en nieuw bericht:).

Op politieauto's staat altijd 'waakzaam en dienstbaar'.
Maar, hoe waakzaam zijn politieagenten nou eigenlijk?
Als vuurwerkfreaks is dit iets waar we elk jaar mee te maken hebben.
Wat nou echt een Kruit'tuig' actie zou zijn, is het gewoon even testen!
Politieauto'tje opzoeken, een leuke >dummy< er naast zetten et voila: een leuke foto!:D:wink:
dummybijauto.png

Foto niet gebruiken zonder toestemming aub :)

Even een non-oud en nieuw bericht:).

Op politieauto's staat altijd 'waakzaam en dienstbaar'.
Maar, hoe waakzaam zijn politieagenten nou eigenlijk?
Als vuurwerkfreaks is dit iets waar we elk jaar mee te maken hebben.
Wat nou echt een Kruit'tuig' actie zou zijn, is het gewoon even testen!
Politieauto'tje opzoeken, een leuke >dummy< er naast zetten et voila: een leuke foto!:D:wink:
image

Foto niet gebruiken zonder toestemming aub :)

Haha denk niet dat de politie zich IN de auto bevond ofwel :p

even een update in deze rustige tijden op vwc:sad:

Het assortiment zware jongens, allebei de cakes tegelijk. Wat ging dat heerlijk! Dit jaar per 4 is de planning:)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

TIP: kijk het filmpje in 1080P

Na 10 dagen is het wel weer tijd voor een nieuw filmpje, lijkt mij:p

dit keer 3 maal de messier, wat een leuke potjes blijven het ook! Heb er ieder jaar toch weer een kartonnetje van in de collectie. Zijn erg leuk voor in de vooravond en dan helemaal per 3 of meer!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

tip kijk het filmpje in 1080p

enjoy

Bedankt jongens, dat jullie dit met ons willen delen.
Leuk om dit zo terug te zien, in 1 woord geweldig.

Ik ben het helemaal met teun48 eens, ik zal hier nog vaak even rondkijken.
Hebben jullie ook een dvd gemaakt of niet, het zijn namelijk erg mooie filmpjes:D

Ik ben het helemaal met teun48 eens, ik zal hier nog vaak even rondkijken.
Hebben jullie ook een dvd gemaakt of niet, het zijn namelijk erg mooie filmpjes:D

Nope, die zal er dit jaar ook niet komen! Dit jaar eerst maar eens kijken of het hier een beetje loopt:)

Daarbij zit ik ook nog eens te denken, is een DVD leuker dan losse filmpjes hier op vwc dan? Zo houden we het forum ook een beetje actief hea!:rolleyes:

allang weer tijd voor een update!:)

dit keer gewoon een leuke cake, maar wel een zeer bekende en gewilde, de crackling chrysantium van zena!:)
+ YouTube Video

Wil ook nog even laten weten dat ik dit jaar ook nog eens filmpjes van fallas hier zal plaatsen. Ga dit jaar namelijk voor het eerst fallas in het echt beleven!:) En natuurlijk gaat de cam weer mee, zodat ik en ook jullie kunnen genieten van de (ik hoop) prachtige sfeerbeelden die ik daar ga maken.

Nu maar weer eens een leuk overdagfilmpje:) Heeft toch meer sfeer dan in de avond, althans dat vind ik:)

+ YouTube Video

Hij hing hard, pijn aan m'n oortjes:rolleyes:

Ja, die Jaco heeft lekker lopen knopen toen ik in het ziekenhuis zat :bonk:
Blijven fijn, die zelfgeknoopte matten op een klein stuk lont :)

Maar weer eens een filmpje:)

Dit keer een filmpje van na 12 uur, je ziet een aantal cakes en de lazer fontijn uit Duitsland!

+ YouTube Video

Enjoy:wink:

volgens mij wel weer tijd voor een nieuw filmpje:) Dit keer een projectje gemaakt door heartworm.

gil/knal projectje
+ YouTube Video

enjoy:cool:

Back
Bovenaan