Oud en nieuw met Kruittuig!!

Nou mensen, jullie hebben weer geluk. Deze film wilde ik wat later in het jaar uploaden eigenlijk. Maar het is al even geleden dat ik wat heb geupload.

Bij deze het project: 12x weco carat in W-shape:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

filmpie:

Dit keer een filmpje van mn collectie van afgelopen jaar:) Hoop dat jullie hem helemaal af kunnen kijken, duurt namelijk best lang.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

enjoy!

Als er vragen zijn mbt producten oid, vraag het gerust:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Nou mensen, jullie hebben weer geluk. Deze film wilde ik wat later in het jaar uploaden eigenlijk. Maar het is al even geleden dat ik wat heb geupload.

Bij deze het project: 12x weco carat in W-shape:

movie

dergelijk planksysteem heb ik ook gebruikt ja.
mooi om te zien dat hij het bij jou ook goed deed!

filmpie:

Dit keer een filmpje van mn collectie van afgelopen jaar:) Hoop dat jullie hem helemaal af kunnen kijken, duurt namelijk best lang.

movie

enjoy!

Als er vragen zijn mbt producten oid, vraag het gerust:rolleyes:

jij bent komend jaar van harte welkom in mijn straat, wat een collectie en projecten zeg! super!

Netjes hoor, leuke projecten, ik had zelf ook meerder van deze plank systemen gebruikt om alles in W shape te zetten.

Netjes hoor, leuke projecten, ik had zelf ook meerder van deze plank systemen gebruikt om alles in W shape te zetten.

Zeker handig die rekken, dit jaar ga ik er weer volop gebruik van maken. Dat is zeker:) Kan dan ook iedereen aanraden om ook een W-shape rekje te maken. Want je hele straat staat gelijk mee te kijken als er meerdere potten tegelijk staan te rammelen in zo een breed opzicht!:rolleyes:

Misschien een gekke vraag aan je. Maar wil je weer die Carat/Phoenix ontsteken met quickmatch of denk je dat er mogelijkheden liggen voor variatie? Bv eerst wat visco en dan de laatste potten quickmatch voor een opbouwend tempo?

Misschien een gekke vraag aan je. Maar wil je weer die Carat/Phoenix ontsteken met quickmatch of denk je dat er mogelijkheden liggen voor variatie? Bv eerst wat visco en dan de laatste potten quickmatch voor een opbouwend tempo?

Ja, eigenlijk was dit het 12-uur project, dus dat was echt gewoon lekker raggen waardoor de lucht helemaal goud zou worden, en dat is gelukt, dat zeker:)

De planning is om het dit jaar enkel bij legaal vuurwerk te houden, hoe moeilijk het ook is natuurlijk. Maar iets zegt me in die hersenmassa dat dat prima zat is en dat is ook zo eigenlijk. En het voelt toch fijner... Achja, met die kortingen bij de winkels in Nederland zijn tegenwoordig ook zat goedkope cakes te halen, dus dat is eigenlijk het probleem niet!

En misschien maak ik dit jaar wel 2 W-shape rekken, eentje alles in 1x aan en dan eentje met een opbouwend tempo!

Het is een idee.

Omdat Jaco er zo lief om vroeg, z'n eigen project:)

paar extreme bang rockets en een zootje cruise rockets!:D

+ YouTube Video

enjoy:rolleyes:

voelde mn trommelvliezen trillen binnen in mn oor, wat een lekker pokke geluid maken die pijlen zeg!:D

Echt onwijs tof dat jullie dit zo door het jaar bijhouden. Juist in de lente en de zomer brengt mij dit heerlijk in de stemming.

Wat zouden we toch moeten zonder jongens als jullie, Pigi, Michael et cetera!

Dan, wat heb jij een goede bui man!?

Heren filmers, wat wordt er gebruikt als fluiters in het fluitprojectje?
Heerlijk fel zeg!

denk de sky screamers.

Die zijn omstekop vastgezet denk ik. En geweldig, electrish ontstoken! maakt de timing ook nog eens beter!:D

Echt onwijs tof dat jullie dit zo door het jaar bijhouden. Juist in de lente en de zomer brengt mij dit heerlijk in de stemming.

Wat zouden we toch moeten zonder jongens als jullie, Pigi, Michael et cetera!

Jupilerfreak, bedankt voor je enthousiaste reacties:) Erg leuk als je je filmpjes post en je krijgt er leuke reacties op! Dan weet je waarvoor je het doet hea.

Hoop dit jaar weer een hoop te filmen, waarschijnlijk met veel meer overdagprojecten.

Het 10 uur project moet overigens ook nog online gezet worden, maar daar moeten jullie echt nog een tijdje op wachten, maarrrr, dat is zeker de moeite waard:D

Die Screamer kings waren Screaming Girls pijlen (Evuco) die vastgekit waren aan de ondergrond. Kan nergens heen op deze manier en krijst als een dolle.

Even het antwoord,

Daarin werd gebruikt:

9x Multi thunder king
soort screamer kings, weet niet welke precies
2x Silver Salute met een productiefout

het was een projectje van heartworm, die kan je er dus ook meer over vertellen:)

Back
Bovenaan