• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Original Fireworks] Thumping Thunder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou persoonlijk voor deze gaan;

Coloured Thunder (De blauwe bij loots)
Chooêt nitraat (Echt zijn prijs waard)
Thumpinng Thunder Sliver (Aan de verhalen te horen)

De rest zijn allemaal volgens mij wat duurder en verschillen niet veel. Verder hoef je niet te zeggen dat je gaat aangezien de politie hier ook onderkoffer op de site zit.

De TT is te koop bij Original. De TT silver bij Pyroshop en Nitrate thunder welke van de "100" bedoel je eigelijk?

Nou de TT van Original gaat er NIET uit als je dit topic doorleest. De TT Silver heeft er dus niks mee te maken en EEN Thunder cracker is ook niets over te melden.

De TT is te koop bij Original. De TT silver bij Pyroshop en Nitrate thunder welke van de "100" bedoel je eigelijk?

Nou de TT van Original gaat er NIET uit als je dit topic doorleest. De TT Silver heeft er dus niks mee te maken en EEN Thunder cracker is ook niets over te melden.

ja,ik heb van een paar mensen gehoort dat de tt's eruit gaan!
en met die nitraat thunder bedoelde ik deze: (nitrate thunder)
http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=12778

maar wat ik heb gehoort blijkt dus niet waar te zijn!
:bye:

Ze gaan er niet uit!
sterker nog er word zaterdag een nieuwe levering verwacht!
Info komt van AVP (van toon zelf)

Ik heb ze een paar jaar gehoort, en ze worden letterlijk met het jaar slechter, hoog tijd voor verandering!

pff vind ze erg zacht gaan,
ik wist dat ik er niet te veel van moest verwachten maar dit is nog minder,,

Jammer om te lezen dat zo'n bekend stuk vuurwerk ieder jaar minder en minder wordt, in plaats van al die nieuwe nitraten in te voeren zou het leuker zijn denk ik om de thumping thunder te herintroduceren met een knal vergelijkbaar met een chooet banger of die nieuwe thundercracker met blauw crepe. Als een vlam mogelijk zou zijn via een maas in de wet zouden er een hoop mensen blij worden gemaakt denk ik.

Jammer om te lezen dat zo'n bekend stuk vuurwerk ieder jaar minder en minder wordt, in plaats van al die nieuwe nitraten in te voeren zou het leuker zijn denk ik om de thumping thunder te herintroduceren met een knal vergelijkbaar met een chooet banger of die nieuwe thundercracker met blauw crepe. Als een vlam mogelijk zou zijn via een maas in de wet zouden er een hoop mensen blij worden gemaakt denk ik.

ben ik helemaal met je eens, chooet banger had ik vorig jaar en was helemaal niks mis mee :)
en een kleine vlam zou indd geen overbodige luxe zijn.

lijkt mij ook een leuk idee!
en die vlam moet wel lukken, (kijk maar naar de colour thunder van pyroboy!):wink:

:)

Ja Thumping thunder heeft gewoon erg geleden onder de nieuwe wetgeving in Belgie.. bedoel deze kereltjes vlemde wel heel erg vies rond 2003 en 2004.. Dan heb ik het ook nog gewoon over de versie van bij wimmers. Rond 2005/2005 en al helemaal in 2006 was het ver gedaan met deze jongens. Vind het erg jammer want ze stonden wel degelijk bovenaan in de markt. Zou fijn zijn als het bedrijf ze vernieuwd en wel zo laat zoals ze zijn kwa uiterlijk. Dacht dat het bedrijf uit amerika kwam?

bij nader inzien, ik vond hem wel goed eigenlijk.
had hem alleen gehoord toen ie op het gras lag dus jah dan is de knal zoiezo zachter.
vind ze net zo hard gaan als chooet bangers.

Dit zijn zeker goede thumping thunders maar niet die van original, de blauwe crepe variant hebben een groene vlam en een harde dreun, vroeger een van de betere nitraten op de markt maar tegenwoordig in het niet bij bijvoorbeeld een fenix CS.
ALs je niet wil dat dit soort fotos worden gebruikt zonder toestemming zou ik even een watermerkje er in maken :wink:

De roze zijn sowieso erg zwak.
Zelfs een Chooet Match Cracker No. 3 of El Loco van PyroStar gaat nog harder.
En die kosten 5 keer zo weinig.
Blijkbaar vinden sommige mensen het gewoon fijn om 'echte' nitraten te hebben.
Snap ik best hoor, maar ik zou ze niet aanraden.
~Flipperkip

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan