LompeBoer
VWC lid
Ik vind het alleen wel wat overdreven om na 1 filmpje, van waarschijnlijk 4 ORC's uit 1 los doosje dat net uit een container is gelost, meteen helemaal het artikel af te branden. Het is pas oktober dus het artikel heeft nog even om te drogen. Daarnaast kun je toch niet o.b.v. 1 pakje zo keihard een oordeel vellen? Gelukkig is het nog lang geen december en komen er vast nog meer filmpjes.
Ik lees wel vaker dat er geroepen wordt dat een artikel gemakshalve zomaar even wordt aangepast, kruitgewicht wordt verlaagd, de kooi opeens wordt weggelaten, enz. Dat kan niet zonder aanpassing van de officiële certificering op basis waarvan het CE voor dat artikel is verkregen. In dat geval moet je een nieuw CE-traject opstarten en dat kost klauwen met geld. Daarom wordt dat alleen in zeer uitzonderlijke gevallen gedaan want het is veel te duur om te doen.
Ik snap deze reactie als winkelier, maar bij het zien van de gedeelde video ga je zelf toch ook wel twijfelen.... Ik hoop dat het meevalt als deze een tijdje droogt maar die video lijkt gewoon nergens op. Dus ik snap zeker de reacties van iedereen hier wel.
Ik heb dit product zelf besteld, ben benieuwd welke batch ik krijg en hoe deze gaat presteren.