Pyro Depot is dus nog wel goed?
Is moeilijk te zeggen. Als er sprake is van samenwerking, komt de bevoorrading wel in gevaar.
Ik had er voor het bestellen gewoon even een telefoontje aan gewaagd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Pyro Depot is dus nog wel goed?
Dat is een goed idee, bedankt voor de tip!Is moeilijk te zeggen. Als er sprake is van samenwerking, komt de bevoorrading wel in gevaar.
Ik had er voor het bestellen gewoon even een telefoontje aan gewaagd.
Ik kan echt woest worden om de kennisloze berichtgeving. Gewone F2 doosjes die worden getoont als zwaar illegaal vuurwerk. En ik loop straks met vergelijkbare doosjes de straat op, gewoon van de lokale dealer.
Zal wel weer mee een sisser of andere verhaal aflopen.
Zover nu te zien liggen de websites van bijv ER, funke-vuurwerk en pyrospecials eruit.Heeft iemand een idee welke winkel dit betreft? Ik was van plan om morgen een bestelling met in Nederland legaal vuurwerk in die regio te doen...
En ongeacht of ze in NL "illegaal" zouden ze zijn, zoals bijv de grotere compounds met meer dan 2000gr NEM, dan nog is er niks aan de hand zolang het gewoon in die Duitse bunkers ligt volgens mij... Dit is echt een raar verhaal, waar een paar zaken door elkaar lopen (illegaal vw F2 versus shells, kvk, witwas), het is mij allemaal nog niet helemaal duidelijk.Ik kan echt woest worden om de kennisloze berichtgeving. Gewone F2 doosjes die worden getoont als zwaar illegaal vuurwerk. En ik loop straks met vergelijkbare doosjes de straat op, gewoon van de lokale dealer.
Zover nu te zien liggen de websites van bijv ER, funke-vuurwerk en pyrospecials eruit.
Pyro-depot en Sternen zijn (vooralsnog) online. Geen idee of het iets zegt... Op de socials zijn ze wel allemaal stil, dat is in deze tijd een slecht voorteken moet ik zeggen...
Dat is wel te toevallig toch, alle 3 die sites eruit..
zuur..
Het ging toch om het grijze gebied de kvk verkoop. En het deel mensen die particulier hebben besteld voor de laatste 3 afhaaldagen worden hier ook in meegesleurd.Afhaalpunten vlak over de grens
Bij een vestiging van E&R Feuerwerk - vlak over de grens bij Buurse - viel de politie dinsdag ook binnen. Het was een van de adressen waar Nederlandse klanten hun bestelde vuurwerk konden ophalen. Dagblad De Gelderlander meldt dat niets is aangetroffen bij een ander afhaalpunt van E&R in het Duitse Kranenburg.
Sindsdien is de bijbehorende website uit de lucht. Op de Facebookpagina van het bedrijf vragen veel Nederlandse klanten zich af of ze hun geld terugkrijgen of het bestelde vuurwerk nog ontvangen. Naar hun geld kunnen ze fluiten, blijkt uit antwoord van het functioneel parket, onderdeel van het OM. Ook het bestelde vuurwerk wordt niet geleverd, legt de woordvoerder uit. „En de klanten die wel al hun bestelling hebben ontvangen kunnen rekenen op een bezoek van ons.”
Bron: Gelderlander
Sindsdien is de bijbehorende website uit de lucht. Op de Facebookpagina van het bedrijf vragen veel Nederlandse klanten zich af of ze hun geld terugkrijgen of het bestelde vuurwerk nog ontvangen. Naar hun geld kunnen ze fluiten, blijkt uit antwoord van het functioneel parket, onderdeel van het OM. Ook het bestelde vuurwerk wordt niet geleverd, legt de woordvoerder uit.
Heeft dit niet te maken met dat je buitenlands vuurwerk niet over de grens mag nemen?
De ILT keurt alles wat NL binnen komt, soms worden nieuwe batches afgekeurd, terwijl oude nog goedgekeurd zijn. Als jij uit Duitsland vuurwerk koopt (ook al is dat F2 en legaal in nederland) kan dat alsnog een batch zijn die niet door de ILT gekeurd is. Daarom kan ik mij goed voorstellen dat dit dus ook niet mag.