O&N 15-16 Stookmeeting, unboxings, veel vuurwerk en meer!!!

Helaas is mijn trailer verwijderd door een mod ivm vuurwerk wat op de grond afgaat.
Wil je de trailer 2015-2016 alsnog zien dan moet je die maar op mijn yt kanaal bekijken...

Hierbij de film van de eerste cake uit het Vuurwerkmania testpakket! De ICEBLOCK.

Het idee is leuk, de boeketten en de prijs zijn prima alleen de falling leaves hadden wat groter uitgevoerd mogen worden!

Scar van Vuurwerkmania, versie 2015. Deze versie op de avond 3x gezien, de fishmine is vervangen voor een blauwe mine. Wat een bizar hard lanceergeluid heeft deze cake, op film niet echt te merken maar live leek het wel of de hele pot gelanceerd werd.. echt een topbak!

Hierbij wil ik een paar speciale stukken vuurwerk uitlichten tijdens de stooksessie...
De Bumber Harvest en de Get Together.
Wat een mooi moment als je bedenkt dat dit vuurwerk er al was toen ik nog maar 10 jaar oud was!

Hierbij wil ik een paar speciale stukken vuurwerk uitlichten tijdens de stooksessie...
De Bumber Harvest en de Get Together.
Wat een mooi moment als je bedenkt dat dit vuurwerk er al was toen ik nog maar 10 jaar oud was!

Mooi om terug te zien. Beide gehad in het verre verleden. Toen we plastic zakken vol hadden met pakketten en ander klein spul. Maar de Bumper Harvest is me altijd bij gebleven. De belangstellenden om ons heen (toen we stookten als 12/13/14 jarigen) zeiden dan ook: Dat is pas ECHT vuurwerk! Mooie tijd!

Cool topic, zitten paar mooie stukjes vuurwerk bij! Stookmeeting in Amersfoort lijkt me tof, woon er ook :D

Straatfilmpje van dit toffe product!!! Echt heerlijke fluiters waar ook nog een leuk maar klein boeketje uit komt, ze gaan echt super hoog.

Zitten weer prachtige filmpjes bij hoor, geweldige.
Kom maar op met de rest van de films.

Wat een prachtige avond moet het zijn geweest daar, ik heb het zelf ook met 5 man mogen ervaren bij ons.
Top films......laat de rest maar komen,I LOVE IT.

Leuk om de interesse te zien hier van deze stooksessie.
Na de prachtige oldschool fonteinen waarvoor ik DavidH nogmaals wil bedanken, nu 2 andere fonteinen.
Ze staan al een tijdje op mijn wenslijstje maar elke keer zijn ze uitverkocht of ik heb geen tijd meer ze 'even' te halen.
Dus ik werd ineens helemaal blij toen ik de paarse gloed voor me op zag doemen en wist meteen hoe laat het was... snel de camera aan :)
Wat een pracht fonteinen zijn dit toch en deze color stars versie vind ik persoonlijk wel de mooiste!
Let wel op de gekleurde effecten, ik stond op 6 meter afstand en er schoot er rakelings eentje langs me heen :shocked:
Misschien heeft een andere camera van de aanwezigen dat nog op beeld, hahaha...
Ik werd ook nog beschoten door een single shot die in het vuur lag en een keer klei tegen me scheenbeen gekregen (weet ik ook meteen hoe dat voelt:D) Kortom, ik heb genoten :)
Hierbij de film van de fonteinen:

Back
Bovenaan