O&N 15-16 Stookmeeting, unboxings, veel vuurwerk en meer!!!

Leuk om de interesse te zien hier van deze stooksessie.
Na de prachtige oldschool fonteinen waarvoor ik DavidH nogmaals wil bedanken, nu 2 andere fonteinen.
Ze staan al een tijdje op mijn wenslijstje maar elke keer zijn ze uitverkocht of ik heb geen tijd meer ze 'even' te halen.
Dus ik werd ineens helemaal blij toen ik de paarse gloed voor me op zag doemen en wist meteen hoe laat het was... snel de camera aan :)
Wat een pracht fonteinen zijn dit toch en deze color stars versie vind ik persoonlijk wel de mooiste!
Let wel op de gekleurde effecten, ik stond op 6 meter afstand en er schoot er rakelings eentje langs me heen :shocked:
Misschien heeft een andere camera van de aanwezigen dat nog op beeld, hahaha...
Ik werd ook nog beschoten door een single shot die in het vuur lag en een keer klei tegen me scheenbeen gekregen (weet ik ook meteen hoe dat voelt:D) Kortom, ik heb genoten :)
Hierbij de film van de fonteinen:

Fontijnen waren echt top! Ik zal mijn video nog eens afspeuren naar vliegende stars:D

Even een vraagje aan de aanwezigen van de stookmeeting. Als ik alle beelden (complete stooksessie) upload tzt is er iemand die bezwaar heeft als hij met zijn gezocht in beeld komt?

Geen probleem hoor, Martijn, als ik met mijn "gezocht" (leuke typfout!) in beeld kom :)

Mooie films tot zover! Het was een zeer geslaagde jaarwisseling :blink: Ik heb zelf ook een heleboel films gemaakt, die ook gestaag online gezet zullen worden.

Geen probleem hoor, Martijn, als ik met mijn "gezocht" (leuke typfout!) in beeld kom :)

Mooie films tot zover! Het was een zeer geslaagde jaarwisseling :blink: Ik heb zelf ook een heleboel films gemaakt, die ook gestaag online gezet zullen worden.

Haha, gezocht:D
Heb je ook nog beelden van de stookmeeting? Je liep met een camera op je hoofd, wel benieuwd hoe die beelden geworden zijn :)

Nou, daar is die dan hoor :)
De stooksessie compilatie van 2015-2016. Dat we de komende jaarwisseling een nog veel grotere stooksessie gaan houden!
Langer, meer mensen, meer cakes, meer producten, en het lijkt me ook leuk om eten en drinken erbij te regelen :)
Zelfde locatie, zelfde tijd.
Geniet van de beelden:

Leuke filmpjes, ik zou zelf meer afstand nemen van het vuurwerk en niet rustig lopen, zag dat iemand wat afstak en dan de beschermbril af doet als het aangestoken is en er zijn nog wat voorbeelden :p Maarja je moet het zelf weten.

Wreckless is erg mooi en Scar ook hou van dat soort blinkers.

Back
Bovenaan