Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat vinden jullie zelf van dit aantal? Ik vind het zelf best wat tegen vallen helaas. Al is elke stem er 1, maar denk echt dat als iedere winkelier hier actief mee bezig was geweest tijdens de verkoopdagen dat dit aantal vele malen hoger was geweest.We zitten nu op 34K. We sluiten hem dit weekend.
Heb deze niet gezien bij het overgrootste gedeelte van de winkels.. Erg jammer idd.Wat vinden jullie zelf van dit aantal? Ik vind het zelf best wat tegen vallen helaas. Al is elke stem er 1, maar denk echt dat als iedere winkelier hier actief mee bezig was geweest tijdens de verkoopdagen dat dit aantal vele malen hoger was geweest.
Je kunt hem nog steeds invullen maat.Heb deze niet gezien bij het overgrootste gedeelte van de winkels.. Erg jammer idd.
Torrr, je denkt toch niet dat ik hem niet al 5x ingevuld heb?Je kunt hem nog steeds invullen maat.
Dit dus. Ik zeg een gemiste kans....Wat vinden jullie zelf van dit aantal? Ik vind het zelf best wat tegen vallen helaas. Al is elke stem er 1, maar denk echt dat als iedere winkelier hier actief mee bezig was geweest tijdens de verkoopdagen dat dit aantal vele malen hoger was geweest.
Je hebt niets anders te doen, dus dat aantal kan hogerTorrr, je denkt toch niet dat ik hem niet al 5x ingevuld heb?

Dan is het ook niet meer realistisch héJe hebt niets anders te doen, dus dat aantal kan hoger![]()
Ik heb m nergens gezienHeb deze niet gezien bij het overgrootste gedeelte van de winkels.. Erg jammer idd.
Ik ben hartstikke druk om alles op de weg te houden manJe hebt niets anders te doen, dus dat aantal kan hoger![]()