Nieuwe actie-site van Vuurwerkonderzoek.nl (HVLV en VuurwerkCheck)

Volgengs mij kun je hem maar 1 keer invullen, althans als zou je hem 10 keer invullen, dan rekenen ze dat nog als 1 keer, want je ip-adres staat erbij. Ja die zie je niet, maar als je hem 10 keer invult dan staat er 10 keer je ip-adres erbij. Tenminste dat denk ik. Maar ja je kunt het proberen. Alleen als die stem dan maar niet ongeldig wordt verklaart door het vele keren invullen.

Wat vinden jullie zelf van dit aantal? Ik vind het zelf best wat tegen vallen helaas. Al is elke stem er 1, maar denk echt dat als iedere winkelier hier actief mee bezig was geweest tijdens de verkoopdagen dat dit aantal vele malen hoger was geweest.
Opinie peiling is vaak met minder mensen en dan is het verbod moet dus laten we afwachten

Opinie peiling is vaak met minder mensen en dan is het verbod moet dus laten we afwachten
Ooh zeker, dat is waar. Maar ik vind het best een teleurstellend aantal als je bedenkt hoeveel mensen er de laatste 3 dagen in de winkels zijn geweest. Ben zelf ook in een stuk of 7/8 winkels geweest, maar 3 daarvan hadden het hangen. En zo zijn er zo te lezen veel freaks die bij winkels zijn geweest waar ze niets gezien hebben, en dan komen wij nog in de grotere freak zaken. Dus denk dat bij een fietsenboer op de hoek er sowieso weinig aandacht is besteed. Echt een gemiste kans in mijn ogen.

Back
Bovenaan