NEON CAKES en BOXEN

ummagumma

VWC lid
Het aanbod van neon cakes en boxen groeit! En mij lijkt het heel gaaf om een show met neon cakes en boxen te schieten.
Ik hoop hier alle cakes en boxen die hiervoor in aanmerking komen te verzamelen en deze per importeur weer te geven.

Dus ken je een product of net gezien op een demo. Zet deze in een reactie erbij dan hou ik het overzicht bij hier in de startpost.

Mijn eerste kennismaking van een cake met neonkleuren was de It's mine van Zena.
Eerst op een demo en toen in mijn straat.
Neonlicht verlicht alles in zijn kleuren, dat leverde heel wat wow's en AAA's op.

film: Fireworkview

Het is geen neon. Maar zo in de mist komen de kleuren er prachtig uit. Die laatste cake kan je bewaren voor een ander moment :idea:

film:Rob ThunderBall!

Bedankt voor dit topic ummagumaa, erg handig. De neon kleuren maken gelukkig een goede opkomst, want wat zijn ze prachtig. Ga dit topic goed in de gaten houden.

De Event neon box 146 sh bevat twee waaiers met neonkometen. Helaas bevatten de twee overige cakes geen neonkleuren.

Leuk topic! De eerste die me te binnen schieten zijn de Colorful City en de On The Beat van Pangu.

Wat zijn neon kleuren? Zou iemand qua vuurwerk het verschil kunnen tonen tussen neon rood en gewoon rood?

Erg handig inderdaad zo een verzameltopic.

Met neon bedoel je dus alle kleuren cakes en boxen?

In dat geval mogen de Fading Stars van Evolution en de Magnus Maximus Box van Rubro niet ontbreken.

Leuk topic! De eerste die me te binnen schieten zijn de Colorful City en de On The Beat van Pangu.
Colorful City (PANGU)is een prachtige box, veel glitter en neon in meerdere kleuren en die spinners ertussen maakt deze box helemaal af!

film: FireDisplay

On the Beat (PANGU) ook deze box is als een volle chocomelk zo vol met glitter in verschillende kleuren en mooie combie van neon kleuren. Cake nr 3 is subliem!

film: FireDisplay

Oh, en de Turning Neon van VWT natuurlijk.
Deze fan heeft zijn opgebouwde verwachtingen niet waar kunnen maken. Te mager, te traag en neon kan je kleuren bijna niet noemen. Het concept is super, hopelijk krijgt deze een aanpassing dit jaar.

film: Johan Hendriks

Handig zo een topic!
Vind zelf de 'Wings of Darkness' van Wolff een mooie cake.
Zeker een pracht waaier. Deze heeft een prima snelheid en volle boeketten. In deze straatfilm zie je een project van kleuren cakes. Wings of Darkness/ Revelation/ Red & Purple Peony en Cruelty

Film: Jeroomski's Vuurwerk

Komen al hele mooie cake's en boxen voorbij hoor, bedankt voor de moeite mannen :thumbsup:.

Erg handig inderdaad zo een verzameltopic.

Met neon bedoel je dus alle kleuren cakes en boxen?

In dat geval mogen de Fading Stars van Evolution en de Magnus Maximus Box van Rubro niet ontbreken.

Beide bevatten zeker de neonkleuren!
De fading stars van Evo is een pracht cake 19 sh. Voor dit jaar heb ik deze iig ruim ingekocht!

Film:19boozebelly81

De Magnus Maximus Box van Rubro is in de straat een echte verrassing te noemen. prima tempo en heldere neon kleuren. Op de film worden er twee stuks geschoten, en dat is helemaal niet erg!

Film: vuurwerk fanaten

Wolff color strike
Wolff future legend

Ja de Color strike van Wolff! vol neon kleur en super afwisseling in schietrichting en snelheid.
In de straatfilm was er sprake van enige vonkoverslag.

Film: Stefan Works
.
De future ledgend van Wolff kende ik nog niet! Er zit een mooie neonwaaier in. De kleuren glitter is wat de kleur maakt in deze box.

Film: savendro

Leuk en interessant topic. Jij bent niet de enige die kleuren in vuurwerk cake,s mooi vindt.
Ik ga dit topic volgen en mijn best doen om ook bijdragen te leveren.

Back
Bovenaan