Artillery Cannonade houten kist

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1135c
Artikelnaam: Artillery Cannonade houten kist
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: ...
Effectomschrijving: Stoere legergroene houten kist waar precies 4 stuks 1135 ARTILLERY CANNONADE in passen. Maar de kist kan natuurlijk ook gebruikt worden om overtollige voorraad (cakes) in te verpakken en zo als assortiment te verkopen
Tijdsduur:
Stijghoogte:
Afmetingen:
Kartoninhoud: ...
Richtprijs:

O.a. te koop bij: https://www.vuurwerkbestelling.nl/

Wij danken Vulcan Europe voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

1135WC_1.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze ga ik mn buurman aanraden, dan pik ik zn kist als ie leeg is :cool:

Lijkt me dat je de kist ook gewoon los kan kopen.

Stoere legergroene houten kist waar precies 4 stuks 1135 ARTILLERY CANNONADE in passen. Maar de kist kan natuurlijk ook gebruikt worden om overtollige voorraad (cakes) in te verpakken en zo als assortiment te verkopen

Wow vet! Vanwege alleen de kist zou ik dit assortiment al kopen. Een leuker souvenir van O&N kan je niet krijgen. Ik ben heel benieuwd naar de uitwerkingen en prijs van deze box.

leuk zo'n kist maar groot is ie niet...

Afmetingen: 34 x 37 x 17,5 cm...volgens hun website

Ziet er goed uit deze hoor, toffe uitstraling! Je leest het hier ook al dat we die kist eigenlijk wel willen hebben, zo werkt dat waarschijnlijk bij de verkoopdagen ook voor velen, dit kan weleens een hardloper worden.

Tja. Heb der zelf niet zoveel mee. Kunt op marktplaats en de dumpshop ook echte kisten kopen. Da's toch meer mijn ding dan

ben benieuwd wat het moet gaan kosten.
dit is leuk voor de verzamelaars.
zat de echte artillery cannonade van vroeger ook niet in een kist?

legaal vuurwerk niet met illegaal vuurwerk willen vergelijken, maar vervolgens wel exact de zelfde naam en verpakking gebruiken. Lekker meereizen op het oude succes.

Dat terzijde, wel een leuk doosje voor op de kast.

legaal vuurwerk niet met illegaal vuurwerk willen vergelijken, maar vervolgens wel exact de zelfde naam en verpakking gebruiken. Lekker meereizen op het oude succes.

dat is inderdaad ook wel een dingetje idd.
maar het probleem ligt bij knallers en niet zozeer sier.

Ik snap je wel, zo denk ik er ook over met wannebe vlinders en 'nitraat-granaat-lawine-cobra-bom' namen is dat wel een beetje krom. Al verkoopt het natuurlijk wel goed...

Maar met de Artillery Cannonade zie ik geen probleem. Op de freaks na kent niemand die naam, dat wordt echt niet door de gewone consument geassocieerd met illegaal vuurwerk. En ik vind ook wel dat er een verschil zit tussen producten die door jongeren worden misbruikt en een salute cake.

Ik vind het juist erg leuk dat Vulcan met dit soort dingen komt, lekker nostalgisch toch? Zoals meer klein grut en andere producten die Vulcan verkoopt.

Ik zelf zie dat probleem ook totaal niet. Wat ik niet snap zijn inderdaad de vlinders en dat soort spul. Maar dit moeten kunnen, niemand denkt hierbij aan illegaal vuurwerk.

Mij zal het ook m'n reet roesten dat het nagemaakt is van de originele versie. Alleen ging het mij erom dat je bij winkels wordt aangeraden om legaal te kopen want illegaal is gevaarlijk, niet betrouwbaar dit dat zus zo. Maar ondertussen wel vrolijk mee willen reizen op het succes van illegaal vuurwerk. Wat inderdaad veel gebeurd met de vlindertjes. Beetje dubbel gevoel bij altijd.

Het is gewoon een leuk lokkertje voor de gewone consument! Ziet er leuk uit, wordt leuk gebracht! Gezien de afmetingen van dit item lijkt hij me nog redelijk betaalbaar! Voor de inhoud qua decibellen hoef je het denk ik niet te doen! Mits er iets creatiefs uit komt ala Rubro's Secret Temptation oid!

Back
Bovenaan