Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Precies dat! Maar ik blijf erbij de strijd is nog niet gestreden!Zit het er alweer op jongens, niet te bevatten dit. Traditie naar de klote geholpen door onze geweldige beleids bepalers. Hakt er wel even in nu, even zo besef momentje. Dat wat wij hebben/hadden, zo uniek is, het hele land gaat los, de winkels langs, de lijstjes maken, het uitzoeken van het vuurwerk.. Tuurlijk, er is altijd aan vuurwerk te komen, maar het hele voorpret en de laatste drie dagen van het jaar, poghh wat ga ik dat missen zeg.
Precies dit, misschien tegen beter weten in, maar ik heb dit gevoel al maanden lang.Precies dat! Maar ik blijf erbij de strijd is nog niet gestreden!
Precies dat! Maar ik blijf erbij de strijd is nog niet gestreden!
Precies dit, misschien tegen beter weten in, maar ik heb dit gevoel al maanden lang.
Ze doen hun best maar, maar stoken zal ik de komende jaarwisselingmaar ze doen en laten precies wat ze zelf willen, met wat voor be-argumentering, analyses of wat dan ook je aan komt.
Ze doen hun best maar, maar stoken zal ik de komende jaarwisseling![]()