Nachtbrakerstopic 30-31 december 2025!

Zit het er alweer op jongens, niet te bevatten dit. Traditie naar de klote geholpen door onze geweldige beleids bepalers. Hakt er wel even in nu, even zo besef momentje. Dat wat wij hebben/hadden, zo uniek is, het hele land gaat los, de winkels langs, de lijstjes maken, het uitzoeken van het vuurwerk.. Tuurlijk, er is altijd aan vuurwerk te komen, maar het hele voorpret en de laatste drie dagen van het jaar, poghh wat ga ik dat missen zeg.

Zit het er alweer op jongens, niet te bevatten dit. Traditie naar de klote geholpen door onze geweldige beleids bepalers. Hakt er wel even in nu, even zo besef momentje. Dat wat wij hebben/hadden, zo uniek is, het hele land gaat los, de winkels langs, de lijstjes maken, het uitzoeken van het vuurwerk.. Tuurlijk, er is altijd aan vuurwerk te komen, maar het hele voorpret en de laatste drie dagen van het jaar, poghh wat ga ik dat missen zeg.
Precies dat! Maar ik blijf erbij de strijd is nog niet gestreden!

Precies dat! Maar ik blijf erbij de strijd is nog niet gestreden!
Precies dit, misschien tegen beter weten in, maar ik heb dit gevoel al maanden lang.

Ik hoop het jongens, tegen beter weten in. Maar ik heb geen vertrouwen meer in de overheid. Noem mij hoe je mij noemen wil, maar ze doen en laten precies wat ze zelf willen, met wat voor be-argumentering, analyses of wat dan ook je aan komt.

Ze doen hun best maar, maar stoken zal ik de komende jaarwisseling 🫡

Zeker, enige juiste denkwijze, zo denk ik er ook over. Alleen hoe je het went of keert, het is toch met een lelijk randje, door alles wat ze dan toch hebben afgenomen, want het is natuurlijk niet het stoken van vuurwerk alleen wat het voor ons zo bijzonder maakt.

Maar goed, we gaan het wel zien. Ik hoop dat we nog een jaartje legaal door kunnen.🤩

Back
Bovenaan