Kooppie. Welke Intratuin was dat?Morgenochtend nog langs 2 winkels, Riezebos en Intratuin. Vandaag nog de dierencakes extra bij besteld. Dog voor 24,99, Pig voor 26,99. Ze moeten er vanaf denk ik![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Kooppie. Welke Intratuin was dat?Morgenochtend nog langs 2 winkels, Riezebos en Intratuin. Vandaag nog de dierencakes extra bij besteld. Dog voor 24,99, Pig voor 26,99. Ze moeten er vanaf denk ik![]()
Vandaagsinds mijn laatste bestelling is mijn ruggengraat ijzersterk, ben tevreden en heb niet meer nodig, jakker er nog wat vette snacks in en mijn laatste biertje en dan word het heerlijk slapen. Vreselijk zin aan morgen!
Van harte gefeliciteerd, overigens!Het is zover, de laatste nachtrust van het jaar, klaar maken voor een topdag! Geniet ervan!
Ik heb nog wel de Cupido, Outburst en Eclypse gehaald, wilde in het kader van de FOMO ook wat RIAkeo schietenDe FOMO slaat toe, morgen nog Riakeo bijhalen of niet?
Hahah ik zeg doen! Maar dit is misschien niet de handige plek om het te vragenDe FOMO slaat toe, morgen nog Riakeo bijhalen of niet?
Why NutDe FOMO slaat toe, morgen nog Riakeo bijhalen of niet?
Dat verstand laten we gewoon even gaan, als die er morgen maar is tussen 18:00 en 2:00 uur.Hahah ik zeg doen! Maar dit is misschien niet de handige plek om het te vragen![]()
Ja, morgen heb je spijt en kun je niets meer.De FOMO slaat toe, morgen nog Riakeo bijhalen of niet?
16 jaar samen geweest, ze zei altijd, ik sta 1 week per jaar niet op nummer 1, en heb er vrede meeAhhh lekker hoor. Hier relaxte gezonde spanning. Alles staat al klaar dus morgen lekker rustig aan.
Oliebollen halen en bij een zaak hier in de buurt allemaal vreterijtjes ophalen voor morgenavond.
Vrouwtje qua vw ook relax, niet geheel onbelangrijk. Geen domme vragen en/of opmerkingen.
Afhaaldagen gingen ook lekker dus helemaal happy hier.
Hopelijk gaat de wind nog iets minder worden.