Nachtbrakerstopic 30-31 december 2024!

Status
Niet open voor verdere reacties.
sinds mijn laatste bestelling is mijn ruggengraat ijzersterk, ben tevreden en heb niet meer nodig, jakker er nog wat vette snacks in en mijn laatste biertje en dan word het heerlijk slapen. Vreselijk zin aan morgen!

Ahhh lekker hoor. Hier relaxte gezonde spanning. Alles staat al klaar dus morgen lekker rustig aan.
Oliebollen halen en bij een zaak hier in de buurt allemaal vreterijtjes ophalen voor morgenavond.

Vrouwtje qua vw ook relax, niet geheel onbelangrijk. Geen domme vragen en/of opmerkingen.
Afhaaldagen gingen ook lekker dus helemaal happy hier.

Hopelijk gaat de wind nog iets minder worden.

Ik ben kapot, mijn lichaam wil slapen maar mijn hoofd is nog volledig aan. Dit wordt weer zo'n nacht.

Ahhh lekker hoor. Hier relaxte gezonde spanning. Alles staat al klaar dus morgen lekker rustig aan.
Oliebollen halen en bij een zaak hier in de buurt allemaal vreterijtjes ophalen voor morgenavond.

Vrouwtje qua vw ook relax, niet geheel onbelangrijk. Geen domme vragen en/of opmerkingen.
Afhaaldagen gingen ook lekker dus helemaal happy hier.

Hopelijk gaat de wind nog iets minder worden.
16 jaar samen geweest, ze zei altijd, ik sta 1 week per jaar niet op nummer 1, en heb er vrede mee 😆
Helaas nu bijna 2 jaar uit elkaar, denk dat er weinig makkelijke dames rond lopen die er zo over denken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan