Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hierbij hét nachtbrakerstopic van 28 op 29 december 2009. Hier kan je gezellig praten als je niet kan slapen naar de verkoopdagen toe. Gelieve NIET te posten voor 28 december 18:00, pas dan is het avond.
Ik ga écht wel diep en lang slapen vannacht! Enige ochtend nog deze week vakantie dat ik kan uitslapen, verder wordt het druk en is 't druk geweest. Da's dus geen vakantie, da's gewoon vrij van werk. Dus vannacht nog even lekker lang genieten van m'n bedje
Morgen lekker halen.. Maar er is maar 1 ophaal tijd voor iedereen die daar besteld. Dus denk dat het lekker druk is. En als ik mijn kleine bestelling heb opgehaald nog even snel wat extra's stiekem meenemen alsof het bij mijn bestelling hoort.
Zoals de Beko Rocket Boom en nog wat single shots die ik vergeten was te bestellen.
Ik ga maar vroeg opstaan als dat mij lukt zodat ik rond 8/10 uur mijn bestelling kan ophalen.
Omdat mij het niet lukt om nou te gaan slapen ga ik gewoon opblijven tot 8uur smorgens en dan me vwk ophalen en dan weer na huis rustig me vuurwerk uitstallen en dan effe slapen...
Ik ben gesloopt, maar heb nog geen zin om te gaan maffen.. komt strakkies wel . Morgen iig naar 4 adressen om mijn vuurwerk op te halen en bij de eerste moet ik al om 8 uur smorgens zijn... hopelijk schenken ze net als elk jaar gluhwein en serveren ze oliebollen, vraag me alleen af of ze dat ook al om 8 uur 's-morgens doen
Have fun alvast morgen allemaal, ik zelf zit ook weer in spanning. Eerst morgen tot 1 uur werken, daarna lekker gaan stropen naar nog wat mooie 500 grammers, rond 3 uur kan ik mijn hoofd bestelling gaan ophalen en daarna lekker naar huis alles uitstallen...
Slapen zit er ook nog niet in, maarja, dat maakt niet uit, ik amuseer me wel totdat ik moe genoeg ben