Nachtbrakerstopic 28-29 December

SniperX

VWC lid
Hierbij hét nachtbrakerstopic van 28 op 29 december 2009. Hier kan je gezellig praten als je niet kan slapen naar de verkoopdagen toe. Gelieve NIET te posten voor 28 december 18:00, pas dan is het avond.

Nou, sorry voor de dubbelpost maar het is 18:00 geweest dus... nachtbraakze! (ookal is het nog vroeg)

Er is toch een bepaalde spanning. Ook al ga ik zelf het vuurwerk pas 31 december halen. Ook mooi om de Collectie foto's te zien van andere mensen!

Ik ga écht wel diep en lang slapen vannacht! Enige ochtend nog deze week vakantie dat ik kan uitslapen, verder wordt het druk en is 't druk geweest. Da's dus geen vakantie, da's gewoon vrij van werk. Dus vannacht nog even lekker lang genieten van m'n bedje :)

Ga me vuurwerk pas de 31e halen en heb nog 3 lange werkdagen te gaan. Ik zit helaas nog niet in de stemming dus vanavond kan ik nog makkelijk slapen!

Leuk topic Bryan!

Het zal moeilijk worden vanavond ja..

Morgen staat mn hele kamer vol ...

whaaaaa ik kan niet meer wachten!!!

:bye:

Morgen lekker halen.. Maar er is maar 1 ophaal tijd voor iedereen die daar besteld. Dus denk dat het lekker druk is. En als ik mijn kleine bestelling heb opgehaald nog even snel wat extra's stiekem meenemen alsof het bij mijn bestelling hoort.

Zoals de Beko Rocket Boom en nog wat single shots die ik vergeten was te bestellen.

Ik ga maar vroeg opstaan als dat mij lukt zodat ik rond 8/10 uur mijn bestelling kan ophalen.

Ik moet er morgen om 6 uur uit om gewoon nog even te werken, zelfde geld voor woensdag..

Maar als ik dan woensdag middag naar huis ga, ben ik een blij man:D:D:D:D

Nou daar gaan we dan he.. de avond...

Ik ga eff voor de tv hangen, en dan proberen te sapen, maar kijk niet raar op als ik straks weer hier zit :D

:bye:

Nou zo moelijk is het voor mij niet om inslaap te vallen.

Namelijk: Rook een dikke joint.
Mja licht eraan of je blowt he ;)

Morgen is de 1e ochtend dat ik vroeg moet opstaan. 07:30-08:00 kan ik mijn bestelling op halen, en ja natuurlijk gelijk afsteken :bonk:

Ik ben er maar ben er zo ook weer vandoor, zo slapen..... Morgen in de winkel hoop ik veel vrolijke vuurwerkminnende mensen te zien.

Ik heb er erg veel zin in en wens iedereen veel plezier met stropen, kopen en voor de werkenden verkopen :D

Omdat mij het niet lukt om nou te gaan slapen ga ik gewoon opblijven tot 8uur smorgens en dan me vwk ophalen en dan weer na huis rustig me vuurwerk uitstallen en dan effe slapen...

*Wakker blijven met slammers is de baas*

Ik ben gesloopt, maar heb nog geen zin om te gaan maffen.. komt strakkies wel :D. Morgen iig naar 4 adressen om mijn vuurwerk op te halen en bij de eerste moet ik al om 8 uur smorgens zijn... hopelijk schenken ze net als elk jaar gluhwein en serveren ze oliebollen, vraag me alleen af of ze dat ook al om 8 uur 's-morgens doen :D:D

Have fun alvast morgen allemaal, ik zelf zit ook weer in spanning. Eerst morgen tot 1 uur werken, daarna lekker gaan stropen naar nog wat mooie 500 grammers, rond 3 uur kan ik mijn hoofd bestelling gaan ophalen en daarna lekker naar huis alles uitstallen...

Slapen zit er ook nog niet in, maarja, dat maakt niet uit, ik amuseer me wel totdat ik moe genoeg ben :D

Back
Bovenaan