MUSEUMDVD 2010 - "We moeten een mat!" (trailer)

Nee hoor, Nicke nicke nicke en de rest kan stikken :D
Hahaha, nou zo klinkt het wel weer een beetje aso. Hoop niet dat iemand dat beeld van mij heeft :wink:

Museumdvd 2011
De voorbereidingen zijn overigens alweer in volle gang. Een (best aardige en passende) titel is alvast opgetekend en twee enthousiaste muziekdudes zijn alweer druk in de weer om ook voor de editie van 2011 een speciale "themesong" of "anthem" te maken. Het is vooral leuk om te zien hoe iedereen het project oppakt en er voor gaat om er iets bijzonders van te maken. Het voorselecteren is bij mij al begonnen en volgende maand worden de eerste scenes alweer gemonteerd.

Dvd Shop
De dvd-shop gaat per 1 februari weer op slot. Mocht iemand toch nog iets nodig hebben, dan kan dat uiteraard via een PM wel geregeld worden. Leuk om te melden is dat we dit jaar in totaal ruim 200 boxen hebben verzonden. Daar zaten ook voorgaande edities bij (een groot aantal mensen bestelden direct alle drie de edities). Het was af en toe flink doorwerken, maar het was me een genoegen.

Bedankt allemaal!
Ik wil iedereen langs deze weg nogmaals bedanken voor de leuke en nuttige feedback. De reacties waren soms best bijzonder. Zo ontving ik een bericht van een enthousiaste vader van een liefhebber (geen idee of het een lid van VWC betreft) die het vuurwerk dankzij de dvd's weer helemaal had herontdekt. Dat is dan ook een van de boodschappen van onze films; leeftijd maakt niet uit; iedereen kan op zijn eigen manier plezier beleven aan vuurwerk zolang het met respect en wederzijds begrip wordt toegepast.

Groetjes,
Nick

Ik heb afgelopen week deze DVD weer bekeken en het maakt bij mij weer heel wat kriebels los. Ik wacht in ieder geval met alle plezier op de 2011 editie!

En ligt de productie van de nieuwe dvd nog helemaal op schema? Wordt hij zoals gewoonlijk weer op 1 oktober uitgegeven?

Heb hem gisteravond nog maar eens bekeken echt een top dvd.
Heerlijk gewoon de kriebels komen gewoon weer nog sterker bovendrijven :D

Heel toevallig heb ik de 2010 DVD van de week ook nog even laten afspelen, al was het alleen maar voor de achtergrondgeluiden. Heerlijke beelden, sfeervolle beelden! Kan niet wachten op de nieuwe DVD, die komt er dan ook zeker.

Door wat privé-dingetjes loop ik ietsje achter op schema, maar ik probeer dat snel weer in te lopen. Afgelopen week een dagje vrij genomen, speciaal om verder te werken aan de dvd's. Momenteel tik ik tegen de 4 uur eindresultaat aan en het is in het verhaal pas 20:00 uur in de avond, haha. Heb dus nog ongeveer een uurtje te gaan en daar moet alles dan ook inzitten; middernacht en liefst ook nog een stukje nieuwjaardsdag (opruimen). Wordt dus nog een stevig stukje redactie en montage, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het gaat lukken.

1 oktober blijft de streefdatum, maar hou gewoon rekening met een weekje later.

Groetjes,
Nick

Ik was 1 van de mensen die alle 3 de DVD's had besteld. Ze geven gewoon heerlijk de sfeer van O&N weer en ik heb er echt van genoten ze te bekijken.

Ik wacht met spanning op de nieuwe DVD! Bedankt voor jullie inzet voor ons vuurwerkliefhebbers, de DVD's zijn het geld meer dan waard!

Door wat privé-dingetjes loop ik ietsje achter op schema, maar ik probeer dat snel weer in te lopen. Afgelopen week een dagje vrij genomen, speciaal om verder te werken aan de dvd's. Momenteel tik ik tegen de 4 uur eindresultaat aan en het is in het verhaal pas 20:00 uur in de avond, haha. Heb dus nog ongeveer een uurtje te gaan en daar moet alles dan ook inzitten; middernacht en liefst ook nog een stukje nieuwjaardsdag (opruimen). Wordt dus nog een stevig stukje redactie en montage, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het gaat lukken.

1 oktober blijft de streefdatum, maar hou gewoon rekening met een weekje later.

Groetjes,
Nick

Dat maakt niks uit Nick als het wat later word prive omstandigheden gaan altijd voor en ik weet dat je er ontzettend veel tijd insteekt samen met de anderen om weer voor een mooie dvd te zorgen.

Back
Bovenaan