Cameo
VWC lid
Hahaha, nou zo klinkt het wel weer een beetje aso. Hoop niet dat iemand dat beeld van mij heeftNee hoor, Nicke nicke nicke en de rest kan stikken![]()

Museumdvd 2011
De voorbereidingen zijn overigens alweer in volle gang. Een (best aardige en passende) titel is alvast opgetekend en twee enthousiaste muziekdudes zijn alweer druk in de weer om ook voor de editie van 2011 een speciale "themesong" of "anthem" te maken. Het is vooral leuk om te zien hoe iedereen het project oppakt en er voor gaat om er iets bijzonders van te maken. Het voorselecteren is bij mij al begonnen en volgende maand worden de eerste scenes alweer gemonteerd.
Dvd Shop
De dvd-shop gaat per 1 februari weer op slot. Mocht iemand toch nog iets nodig hebben, dan kan dat uiteraard via een PM wel geregeld worden. Leuk om te melden is dat we dit jaar in totaal ruim 200 boxen hebben verzonden. Daar zaten ook voorgaande edities bij (een groot aantal mensen bestelden direct alle drie de edities). Het was af en toe flink doorwerken, maar het was me een genoegen.
Bedankt allemaal!
Ik wil iedereen langs deze weg nogmaals bedanken voor de leuke en nuttige feedback. De reacties waren soms best bijzonder. Zo ontving ik een bericht van een enthousiaste vader van een liefhebber (geen idee of het een lid van VWC betreft) die het vuurwerk dankzij de dvd's weer helemaal had herontdekt. Dat is dan ook een van de boodschappen van onze films; leeftijd maakt niet uit; iedereen kan op zijn eigen manier plezier beleven aan vuurwerk zolang het met respect en wederzijds begrip wordt toegepast.
Groetjes,
Nick