Silver Palm
VWC lid
"we moeten een dvd"
. Vandaag besteld, dat wordt weer hoopvol naar de brievenbus turen.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat is de prijs van deze dvd? Kan hem nergens vinden
Bedankt voor de warme reacties, mannen!
Even een kleine toelichting op het materiaal, want ik krijg best veel vragen binnen
- De dvdbox gaat, net als vorig jaar, €14,95 (inclusief verzending) kosten. Daarvoor krijg je twee goedgevulde dvd's met een verslag van onze oudejaarsdag. Alle goeie momenten zorgvuldig gemonteerd.
- De politie kwam regelmatig langs tijdens oudejaarsavond en dat is ook niet vreemd. Als je zo intens feestviert en tevens de buurt volhangt met camera's, dan valt zoiets natuurlijk op. Het contact was vriendschappelijk en ik denk dat het kwartje ook snel viel dat onze enige intensie was om feest te vieren.
- De namen van de artikelen worden straks zoveel mogelijk bij de filmbeelden vermeld.
Tot zover,
Groetjes,
Nick
Alles is in 16:9 "standaard dvd" gecodeerd. Op die manier doet ie het op je gewone dvdspeler op zijn best en kun je er maximaal vanaf de bank van genieten.... Wat is trouwens het beeldformaat, 16:9 of 4:3 ? (sorry als ik er overheen heb gelezen...)
Deze moet ik hebben! Hoe wanhopig droog is die titel!!echt te gek