MUSEUMDVD 2010 - "We moeten een mat!" (trailer)

en idd vanaf vandaag kan je hem bestellen.de Museumdvd 2010 :D
om dit een beetje verder te vieren hebben we komende week
(1 t/m 8okt. 2010) 6 vwm stickers halen 5 betalen.

dus 6 vwm-stickers voor 5 euro.

wil je een setje hebben? stuur even een mail naar: [email protected]

groet oerend.

Ziezo. De eerste batch is klaar en gaat morgen met de postbode mee. het betreft in totaal 26 orders. De betreffende orders hebben zojuist een emailaankondiging daarover gekregen.

Groet,
Cameo

Zo, net ook maar even eentje besteld en betaald. Ben benieuwd!!! Vast een lekkere opwarmer voor de komende tijd.

Wat is trouwens het beeldformaat, 16:9 of 4:3 ? (sorry als ik er overheen heb gelezen...)

Wat is de prijs van deze dvd? Kan hem nergens vinden

Bedankt voor de warme reacties, mannen!

Even een kleine toelichting op het materiaal, want ik krijg best veel vragen binnen :)

• De dvdbox gaat, net als vorig jaar, €14,95 (inclusief verzending) kosten. Daarvoor krijg je twee goedgevulde dvd's met een verslag van onze oudejaarsdag. Alle goeie momenten zorgvuldig gemonteerd.
  • De politie kwam regelmatig langs tijdens oudejaarsavond en dat is ook niet vreemd. Als je zo intens feestviert en tevens de buurt volhangt met camera's, dan valt zoiets natuurlijk op. Het contact was vriendschappelijk en ik denk dat het kwartje ook snel viel dat onze enige intensie was om feest te vieren.
  • De namen van de artikelen worden straks zoveel mogelijk bij de filmbeelden vermeld.

Tot zover,

Groetjes,
Nick

Overheengelezen zo te zien :p , 14,95 dus :)

... Wat is trouwens het beeldformaat, 16:9 of 4:3 ? (sorry als ik er overheen heb gelezen...)
Alles is in 16:9 "standaard dvd" gecodeerd. Op die manier doet ie het op je gewone dvdspeler op zijn best en kun je er maximaal vanaf de bank van genieten.

Groetjes,
Cameo

Even centraal wat informatie met jullie delen. Sommige vragen komen namelijk meermaals binnen.

Geld overmaken; hoe lang duurt het?
Ik heb er een vaste regel van gemaakt dat de dvdbox pas wordt verzonden als het geld is binnengekomen. Daarop maak ik geen uitzonderingen, want dat zou niet eerlijk zijn. Doorgaans zou een overmaking niet langer dan een dag onderweg moeten zijn, maar de banken zijn hier soms erg creatief mee. Ik hou e.e.a. echter scherp in de gaten en maak intussen alle pakketjes vast gereed. Ik check de order tweemaal daags de komende week, dus je mag er van uit gaan dat ik snel kan reageren als de order compleet is.

Het juiste adres?
Enkele orders hadden een onjuist of onvolledig adres. Ik check dit zoveel mogelijk voor verzending, maar het helpt natuurlijk ook als je dit zelf vooraf nog eens extra controleert.

Hoe zit het met de aktie?
De zaklampjes waren op dag 1 al op. De stickers waren een dag later compleet vergeven. Wie toch graag een sticker wil hebben, of wie er nog graag een paar extra wil hebben, kan hier meer informatie vinden voor het bestellen.

Dat was 'm weer even. Ik duik de drukkerij weer in :bye:

Cameo

Succes Nick. Het zullen een paar hectische dagen worden met alle bestellingen. Maar het is wel een soort van beloning. Vuurwerkmuseum verblijd elke vuurwerkfanaat elk jaar weer met fantastisch beeldmateriaal. Hopelijk zal dat met de financiele ondersteuning van de DVD een zetje in de rug geven zodat wij volgend jaar weer genieten van beelden die als onvergetelijk in de DVDkast komen te staan.

Ook ik wil via deze weg toch even mijn dank uitspreken aan de mensen van Vuurwerkmuseum, in het bijzonder aan de "drukker" Nick :) Gelet op het grote aantal bestellingen, wat ik zo inschat op ten minste 40 stuks, blijkt dat jullie met jullie website, sfeerfilms en mentaliteit een ontzettend groot publiek weten te bereiken :) Zoals Ruben al zegt, dit is een soort van beloning, de kroon op jullie werk. Ik begrijp retegoed dat het bakken met tijd kost om zo'n DVD te maken. Maar als je het dan toch voor elkaar krijgt om er binnen een week tijd zo veel te verkopen, moet dat wel een voldoening geven! Rijk zul je er niet van worden, maar het geld is jullie van harte gegund.
Ik zal eens kijken of ik ook nog een kerstcadeautje nodig heb tegen die tijd :p

Ik wil melden dat ik de dvd netjes heb gekregen:D
Heel erg bedankt Cameo voor de snelle serves en voor de sticker!

Ik ga nu lekker kijken.. Nogmaals bedankt!:D

Laatst bewerkt:
Er bonste zojuist iets op de deurmat...en jawel: de Musuem DVD 2010!
De DVD zit keurig verpakt in plastic inclusief een leuke sticker van het Vuurwerkmuseum
Op de achterzijde is de inhoud overzichtelijk weergegeven.

Bedankt voor de snelle service, Cameo!
Vanavond gaat ie de DVD-speler in! :cool:

en jawel, ik dacht laat ik eens even op de deurmat beneden kijken na al die reacties boven me. En wat lag er, de DVD:D Die ga ik zometeen mooi kijken op de nieuwe led-tv van 120 centimeter die mn broer vorige week heeft aangeschaft, ben benieuwd!:D

Bedankt voor de snelle afhandeling Nick! En nog veel succes met het afhandelen van de andere geplaatste bestellingen en de bestellingen die nog gaan komen:)

EDIT: ook nog bedankt voor de sticker, die heb ik zojuist op de deur van mn kamer geplakt!:D

Back
Bovenaan