Mislukt oud & nieuw

Vorig jaar,2010-2011, het jaar van de salutes,shells en noem maar op.
Qua materiaal had ik het mooiste wat er was, maar qua sfeer was het ver te zoeken. Ik vierde het niet thuis, maar bij me vriendin.
Op zich leuk als het allemaal goed ging in de periode voor oud en nieuw
Maar dat was niet zo.
In de avond heb ik moeten overgeven van heimwee.
Nooit meer gaat het zo.
Dit jaar weer lekker stoken met me pa en zo hoort het ook.

Elk jaar hetzelfde hier:

Sander, geef je niet teveel uit?!? Want ik vind niet dat je er zo veel aan mag besteden hoor!
Vraag ik:
Wat moet ik dan van het geld kopen? PS3-games?
Antwoord:
Neee! Ga toch maar voor het vuurwerk...

Raar mens xD (ze heeft een hekel aan de shooters die ik speel op de ps3)

Maar er is 1 keer echt m'n oud en nieuw verpest. Namelijk met de dikke mist (een jaartje of 3 geleden), ik had voor de eerste keer meer dan 8 euro aan vuurwerk uitgegeven (was nog jong xD) en dat was een bedrag rond de 50,- , want ik was het jaar daarvoor echt helemaal verkocht van het vuurwerk... IS ER DIKKE MIST, HALLOOO, en dan sta je daar als klein jongetje die al zijn geld aan vuurwerk heeft gestoken -.- Ik zal het nooit vergeten hoe erg ik daarvan baalde -.-

Ik heb nog nooit een echt mislukt O&N meegemaakt. Wel een beetje dikke mist, maar ondanks dat is de sfeer altijd super. Echter dit jaar begin ik toch bang te worden da het anders gaat lopen als anders. Ik lig namelijk sinds gister met zware griep op bed en hier heb ik flink de balen van. En met nog maar twee dagen te gaan tot de verkoopdagen begin ik hem toch wel een beetje te knijpen. Maar het zou best kunnen dat als ik donderdag het vuurwerk op ga halen dat alles weer helemaal in orde is met mij. Dat doet namelijk wonderen:p

Vorig jaar,2010-2011, het jaar van de salutes,shells en noem maar op.
Qua materiaal had ik het mooiste wat er was, maar qua sfeer was het ver te zoeken. Ik vierde het niet thuis, maar bij me vriendin.
Op zich leuk als het allemaal goed ging in de periode voor oud en nieuw
Maar dat was niet zo.
In de avond heb ik moeten overgeven van heimwee.
Nooit meer gaat het zo.
Dit jaar weer lekker stoken met me pa en zo hoort het ook.

Euy jong! Eindelijk zie ik jou eens hier op dit forum!:) Alvast een fijne jaarwisseling en een gelukkig nieuwjaar ;) Gr. Bram

Mislukt oud en nieuw:

Dit jaar is mijn oud en nieuw goed naar de maan, opgepakt, al het vuurwerk in beslag genomen en daardoor ook niet genoeg geld voor een beetje fatsoenlijk legaal vuurwerk:(.

Mijn mislukte oud/nieuw:

sowieso balen als het mistig is of regenachtig.. maar gelukkig altijd kunnen stoken om 12u..

Maar met de millennium wisseling was wel erg balen.
Ons mam moest werken op de Ok (ziekenhuis) dus die was niet aanwezig.
En mijn vader werd de 29ste ziek op zijn verjaardag.. en dus ook met oud/nieuw...erg kolere dus... en het ergste was nog dat we een 100k hadden en die staken we dus 10 voor 12 af.. en om 12u kwamen wat buren met een ***lig Hollandse rol en prut vuurwerk.. en wij waren al klaar.. 15min durende oud/nieuw.. heb toen vanuit mijn kamer naar buiten zitten kijken wat was ik teleurgesteld.

en rond 2003/4 bleek mijn vriendin mij niet gebeld te hebben met oud/nieuw.. en ik kon haar ook niet te pakken krijgen.. pas op 1 jan in de avond een ***lig sms en telefoon van sorry.. (kreeg steeds meer t vermoeden dat ze vreemdging) Gelukkig snel erna zelf een punt erachter gezet... Maar das toch een domper dat je om 12u en de uren erna je geliefde probeert te bellen maar geen reactie...

Verder altijd een top oud/nieuw gehad..

Pfff.. de enige O&N die ik me kan herinneren die echt kud was, was vorig jaar, genoeg vuurwerk. allemaal leuk en wel, alleen de hele dag last gehad van die mist!

en toen ik een jaartje of 5 was. het zal 2001 zijn geweest denk ik:)
Ik zat op de grond, buiten. mijn Pa wou een vuurpijl afschieten.... nou nee dus!
hij had hem lekker in de grond geduwd. waardoor de pijl NIET omhoog schoot.. en ik daar dus met mijn blije koppie naast zat....BOEM.. mooie golden willow over me heen...!
huilen huilen huilen hiero hey!
de hele avond onder de douche gezeten, Niks van het vuurwerk kunnen zien:sad:

Ik kan me 1993 nog goed herinneren. Toen zat ik in Spijkenisse en was de mist echt niet meer normaal. Dat kun je echt niet meer vergelijken met de mist van bijvoorbeeld vorig jaar. Je zag toen serieus 1 tot 2 meter.

Pfff.. de enige O&N die ik me kan herinneren die echt kud was, was vorig jaar, genoeg vuurwerk. allemaal leuk en wel, alleen de hele dag last gehad van die mist!

en toen ik een jaartje of 5 was. het zal 2001 zijn geweest denk ik:)
Ik zat op de grond, buiten. mijn Pa wou een vuurpijl afschieten.... nou nee dus!
hij had hem lekker in de grond geduwd. waardoor de pijl NIET omhoog schoot.. en ik daar dus met mijn blije koppie naast zat....BOEM.. mooie golden willow over me heen...!
huilen huilen huilen hiero hey!
de hele avond onder de douche gezeten, Niks van het vuurwerk kunnen zien:sad:

Ahhh ging je huiliehuilie doen?? :D Nee is natuurlijk wel rot als je zoiets overkomt, maar zo te zien is het ook nooit meer goed gekomen met je gezicht? :bye:

Ahhh nee sorry hoor gozer, even goeie vrienden toch! :p Een jaar slecht eindigen is heel rot, een aantal keer meegemaakt. Zelfs vorig jaar trouwens, onwijs veel en mooi vuurwerk, maar helemaal kapot van het werken, kon alleen maar denken aan slapen. Aan het eind dan ook door een maatje teruggefloten om te stoppen anders liep het verkeerd af. Stak op gegeven moment een pijl van Cafferata af (die met 9030, 9001 enzo) die klapte voor het opstijgen gelijk al na een paar seconden, sterrenregen vol in mijn gezicht. Daarna was ik er ook klaar mee.

Back
Bovenaan