Mislukt oud & nieuw

Vier jaar geleden heb ik de dagen na kerst voorhoofdholteontsteking gehad en iemand die dat weleens heeft gehad weet hoe ***** dat kan zijn. :S
Heb dat jaar klein beetje vuurwerk afgestoken, wel helemaal ingepakt haha.

Waar ik alleen wel altijd bang voor ben is het weer, vooral mist net als afgelopen jaar :S

Dat is inderdaad *****. Kan amper je hoofd bewegen.

één keer is mijn oud en nieuw verpest, ik was toen 9 jaar en was twee dagen van te voren opgepakt omdat ik rottjes afstak. Terwijl het van me moeder mocht, want die zei nog: 'ach het is 29 dec je word nu echt niet opgepakt' :p

Moest toen 31 dec terug komen en had total geen zin meer in vuurwerk. Heb toen s'middags wat vuurwerk afgestoken en snachts. De rest heb ik bewaard.

Aantal jaren geleden was er hevige regenval vanaf 23:30 meen ik. Om 00:00 echt een zware anti-climax dus, kon wel janken! Tussen de buien door wat kleine dingen afgestoken, straat proberen droog te vegen, stond blank, echt niet normaal! Na bijna klaar te zijn met vegen, jawel, regen! Weer naar binnen, konden daarna weer opnieuw beginnen!:frusty:

Heel vervelend, gevoel was weg, maar we werden opgepept toen het toch droog was, om 01:30 toen begonnen, om 03:30 de laatste dingen afgestoken. Buurt stak niets af daar, buren bleven binnen, met elkaar hadden we gelukkig de grootste schik, maar toch was het echte gevoel er dus niet.:sad:

Nee, bij regenval zal ik lekker binnen zitten, buik vol vreten en niet meer zo laat gaan stoken. 00:00 is het moment, dan bewaar ik het wel voor 1 januari of het jaar erop, het is niet anders... :wink:

Ik weet niet of deze hier echt thuishoort, maar 2 jaar terug was voor mij echt een dieptepunt... we waren ergens anders oud en nieuw aan het vieren dan traditioneel thuis. Maar waar we waren werd tot 0:15 uur vuurwerk afgestoken en daarna ging iedereen naar binnen, daar stond ik dan.. alleen... buiten.. beetje te stoken..

vorig jaar,

we liepen met een groepje langs een schoolplein, er werden vlinders naar ons gegooit (bij een meisje net niet op haar hoofd) en ook nog een cobra 6, dan ga je naar de politie toch?

zijn die h*m*'s te druk bezig met vuurwerk criminaliteit, terwijl dit soort levensgevaarlijke dingen gebeurden, er werd zelfs met vlinders naar oude mensen op de fiets gegooit.

ik wordt alweer aggressief als ik er aan terugdenk, laffe klo*tzakken :angry:

vorig jaar,

we liepen met een groepje langs een schoolplein, er werden vlinders naar ons gegooit (bij een meisje net niet op haar hoofd) en ook nog een cobra 6, dan ga je naar de politie toch?

zijn die h*m*'s te druk bezig met vuurwerk criminaliteit, terwijl dit soort levensgevaarlijke dingen gebeurden, er werd zelfs met vlinders naar oude mensen op de fiets gegooit.

ik wordt alweer aggressief als ik er aan terugdenk, laffe klo*tzakken :angry:

Dat soort zielepoten heb je helaas altijd. Zo ontzettend jammer, zij verpesten het voor de rest en vooral voor ons, de liefhebbers :bonk:

Ik kan me eerlijk gezegd geen slechte jaarwisseling herinneren. Inderdaad de mist en regen heeft wel eens tegen gewerkt. Maar het heeft nog nooit mijn momentje verpest. Dit jaar gaan we er ook gewoon weer wat gezelligs van maken! :D

Jazeker, als kleine jongen heb ik de jaarwisseling van 1999 naar 2000 gemist omdat ik doodop was, en niet meer wakker te krijgen. Op 1 januari vond ik dit natuurlijk helemaal niet leuk, maar de wond werdt verzacht door de zak overgebleven vuurwerk die mijn oom mee nam die dag

1989 strijker in mijn hand om half 12 net voor de jaarwisseling. ziekenhuis om 12 uur dus zwaar shit.

4jaar geleden de mist, de dag erna mooi ingehaald.

2 jaar geleden kwam mijn ex vriendin(toen natuurlijk mijn vriendin) na 7jaar relatie en 5 jaar samenwonen op 1 decemebr met de mededeling dat ze al een jaar een ander had. Dit nadat ze 3x die vreselijke ziekte die hier weggehaald word met *tjes had overwonnen tijdens onze relatie en ik haar natuurlijk met alles wat ik had heb gesteund. Wat gebeurde er daarna, komt ze op fucking 31 december terug bij me omdat ze weet dat het voor mij de mooiste dag van het jaar is, maar wat gebeurd er. Zij blijft binnen en achteraf kwam ik te weten dat ze die lijer gebeld had totdat ik weer binnen kwam. Het jaar ervoor bleek ze dus ook al met die kerel te hebben en wou ze snáchts in een keer weg zeg maar net na de jaarwisseling met de taxi zogenaamd naar een collega. Dus ik zeg ik ga wel mee gezellig. Toen hoefde het in een keer niet meer. Word alweer helemaal gek als ik eraan denk.

Echt waar geloof me dit word voor mij een super jaarwisseling waar ik eindelijk weer van ga genieten. BAMMMM

1989 strijker in mijn hand om half 12 net voor de jaarwisseling. ziekenhuis om 12 uur dus zwaar shit.

4jaar geleden de mist, de dag erna mooi ingehaald.

2 jaar geleden kwam mijn ex vriendin(toen natuurlijk mijn vriendin) na 7jaar relatie en 5 jaar samenwonen op 1 decemebr met de mededeling dat ze al een jaar een ander had. Dit nadat ze 3x die vreselijke ziekte die hier weggehaald word met *tjes had overwonnen tijdens onze relatie en ik haar natuurlijk met alles wat ik had heb gesteund. Wat gebeurde er daarna, komt ze op fucking 31 december terug bij me omdat ze weet dat het voor mij de mooiste dag van het jaar is, maar wat gebeurd er. Zij blijft binnen en achteraf kwam ik te weten dat ze die lijer gebeld had totdat ik weer binnen kwam. Het jaar ervoor bleek ze dus ook al met die kerel te hebben en wou ze snáchts in een keer weg zeg maar net na de jaarwisseling met de taxi zogenaamd naar een collega. Dus ik zeg ik ga wel mee gezellig. Toen hoefde het in een keer niet meer. Word alweer helemaal gek als ik eraan denk.

Echt waar geloof me dit word voor mij een super jaarwisseling waar ik eindelijk weer van ga genieten. BAMMMM

Dat is pas echt een genaaide jaarwisseling ja. Ik voel met je mee man. Hopelijk wordt het dit jaar beter voor je.

Good luck!

Zeurende moeders over: ja van dat geld kan je ook heel veel andere leuke dingen doen..

Vorig jaar ongelukje gehad: ik had een mooie pot uit duitsland de titan schloss 120 ofzoiets.

De vriend van mijn moeder had net nieuwe auto (audi a6) ik steek die pot af knalt het er aan de zijkant uit.. Precies op de auto dus dat was wat minder hij had hem een week dus gelijk naar de garage toen die open was viel gelukkig wel mee ze konden het weer repareren.. Voel mij nog ***lig er om

Oud & Nieuw die mislukt is. Ja lastig als je alleen maar de laatste 5 jaar kan herinneren. Voor mij noem ik het niet echt mislukt, meer echt ff balen.

Zo was er verleden jaar in Gouda, rond 12 uur, ineens zo'n dikke mist dat je zelfs moeite had om een freaking fontein te zien. In de lucht leken de effecten wel goed te zien. Dus een drama was het niet echt, zeker aangezien t na 15 minuten voorbij was. En ik dat jaar heel veel gewonnen had.

Enkele jaren geleden was het ook zo dat het om 12 uur echt exact keihard ging regenen, niet een simpel buitje, maar gewoon 5mm minstens. Wolkenbreuk.

Verder ja, gaat er eigenlijk elk jaar wel van alles mis. Eerst is er het probleem van me familie, vervolgens het geld, dan het ophalen, dan de dag zelf of het weer goed wordt en ga zo maar door. Dus NEE ik heb geen mislukte oud & nieuw gehad, maar ik kan ook niet zeggen dat ik ooit een gelukte heb gehad.

3 Jaar geleden een mislukt o&n gehad door mist... Heb veel op 1 Januari afgestoken maar het echte gevoel was er al niet meer...

2 jaar geleden een pot van de overburen niet vastgezet, deze viel om en schoot naar ons huis toe. Mijn pa en ik meteen voor mn broertje weggetrokken en achter de schuur gaan staan. Mijn broertje helemaal shaken en over de zeik. Half uurtje op hem ingepraat en hij wou weer naar buiten. Gebeurt er precies hetzelfde weer... Toen durfde die pas een uur later naar buiten, wat ik nog steeds erg knap vind. Toen stak hij een 'The Bag' pijtje aan, die overdwars opsteeg tegen een boom aan, en terugkaatste naar beneden. Mijn broertje weer weggetrokken....

Vorig jaar o&n bij mijn oom en tante gevierd. Stond buiten te stoken met mn pa. Werden echter om 00:30 al naar binnen getrokken door mijn ma omdat mn tante de pyama al aan had, ze wou graag naar bed. Al mn vuurwerk weer inladen en hop naar huis. Ben er nog steeds erg boos over...

Dit jaar nieuw zusje erbij dus we gaan gewoon lekker KNALLEND het nieuwe jaar in!

Paar jaar geleden was mijn buurjongen ziek, enige stookmaatje dat ik toen had. Stond ik buiten alleen te stoken en dan zag je soms zijn gezicht treurig voor het raam verschijnen, nee dat was niet bepaald prettig... Gelukkig waren de jaren erna top!

Bij mij enkele jaren geleden terug door precies met de jaarwisseling regen, dus veel ging gewoon niet af, dat was balen. En enigzins vorig jaar door dichte mist, enkele potten en pijlen slecht zichtbaar. Maar voor de rest was het gewoon allemaal perfect!:handsup:

3 Jaar geleden een mislukt o&n gehad door mist... Heb veel op 1 Januari afgestoken maar het echte gevoel was er al niet meer...

Vorig jaar o&n bij mijn oom en tante gevierd. Stond buiten te stoken met mn pa. Werden echter om 00:30 al naar binnen getrokken door mijn ma omdat mn tante de pyama al aan had, ze wou graag naar bed. Al mn vuurwerk weer inladen en hop naar huis. Ben er nog steeds erg boos over...

Dit is wel heel erg zeg, bij je oom en tante en dan je tante al om 00:30 met de pyama aan de visite aan het weg jagen. Geloof me jouw ouders gaan daar ook niet meer naartoe... dit te erg voor woorden.:bonk:

we steken toch allemaal op 1 jan vuurwerk af?
al enige jaren geen prettige feestdagen daar er continu ruzie is tussen ouders en schoonouders over waar we het vieren. grrr
maar gelukkig heb ik rond 21:00 een eigen happy nieuw years moment als we vuurwerk afsteken voor onze bewoners.

Vorig jaar was die dichte mist echt een zware tegenvaller.
Het begon bij ons al om een uur of 15:00. En om 16:00 zat alles potdicht tot de volgende ochtend.

Heb dus wel vuurwerk kunnen afsteken, maar heb goed moeten kijken wat het nou precies was.

Back
Bovenaan