Mijn doe een wens

Jullie moeten echt weten dat ik heel blij ben! met de vele reacties!

en de dingen die ik van Frits en de Mod's en witte tenten heb mogen ontvangen!
ik kijk hier echt zeer naar uit!

De vuurwerk show, word echt helemaal tof, dat weet ik nu al heel zeker!
en ik ga hem zeker filmen zodat jullie hem terug kunnen zien!
en van te voren hou ik jullie natuurlijk ook helemaal op de hoogte over wat ik aan het doen ben en als ik hulp nodig heb!

En nog 2 demo's die van Frits & die van Witte Tenten!!
mijn jaar kan niet meer stuk! :)

Heel erg leuk om te horen, je wens is al in vervulling toen gegaan maar je kan het misschien nogeens dunnetjes over doen. Ik vind het heel erg moedig van je om hier zo openlijk over te spreken en wij kunnen dit zeer waarderen. Ziek of niet ziek jij bent net zo'n vuurwerk liefhebber als ieder ander op deze website.
Je zal het op de demo ongetwijfeld naar je zin gaan krijgen! En ook zeker met de actie van Frits:)

Zo en nog eens een geweldig aanbod van mattenfreak en witte tenten! Heren/Dames jullie zijn toppers echt waar!

Prachtig om dit allemaal te lezen, Vuurwerkcrew lijkt soms net een grote familie :)

Waar een wens allemaal niet toe kan leiden! Gaaf man! Door al deze leuke dingen kun je de vervelende dingen soms even lekker uit je hoofd zetten :) Geweldig wat je allemaal aangeboden hebt gekregen, het is je gegund! Heel veel plezier gewenst komende tijd. En veel sterkte!

Heel mooi om dit topic te lezen.

Zowel de negatieve aspecten als de ziekte wat niet leuks is, maar de positieve aspecten zoals de houding van Yorick, Frits en de jongens van VWC onroeren mij. Zulke dingen maken het leven zo intens mooi.

Laatst bewerkt:
Mooi verslag, en erg leuk om te zien dat je een geweldige dag hebt gehad! Ook een prachtig gebaar van Frite, hulde!

Alle reacties die ik hier lees, en wat je krijgt van Frits en wat de mods + witte tenten geregeld hebben is natuurlijk helemaal super! Is wel een applausje waard:applause:, moeten meer van dat soort mensen zijn. Ook doe een wens is altijd een stichting die ik erg waardeer. Ik vind het mooi om te lezen dat je het leuk hebt gehad, en dat je zo openlijk/positief met je ziekte om gaat. Ik wens je nog veel sterkte in de toekomst:wink:!

mvg. Timo

Hihi, dit topic is weer tot leven! :P

maar alle mensen toch bedankt voor de leuke en lieve reacties!!!

en VWC is inderdaad net een grote familie, waar vele forum's een voorbeeld aan kunnen nemen!

helaas is door verschillende redenen zoals de datum, reis afstand de demo van de rijswijkse vuurwerk hal en de witte tenten demo afgezegd moeten worden, omdat mijn vader niet heel veel zin heeft om daar doordeweeks 2 en een half uur voor te rijden, wat ik en gelukkig de modjes en frits gelukkig begrepen!
maar hoe dan ook, ik vind het aanbod echt geweldig!!

en met de rondleiding bij de Rijswijkse vuurwerk hal en de cakes die ik krijg om een eigen show van te maken, word natuurlijk dubbelop geweldig! en ik beloof dat jullie het nog kunnen zien d.m.v filmpjes, foto's!

Heb net met davinstyle op msn even kort gesproken / inclusief cam, hij liet me een vest van FPM zien. Het is een erg toffe kerel, voor zover ik hem net gesproken heb, en ik wens je het allerbeste toe en een knallend uiteinde straks!

Heb net met davinstyle op msn even kort gesproken / inclusief cam, hij liet me een vest van FPM zien. Het is een erg toffe kerel, voor zover ik hem net gesproken heb, en ik wens je het allerbeste toe en een knallend uiteinde straks!

hihi, bedankt..

het was een t-shirt maar dat maakt helemaal niks uit! :P

Hee mensen van VWC!

Excusses voor de dubbelpost.

maar zoals jullie weten heeft Frits mij heel veel aangeboden, en afgelopen woensdag was het zover. De rondleiding door de bunkers van de Rijswijkse vuurwerkhal, na een gezellig en vooral informatieve rondleiding, werd het tijd om de dagelijkse rijlen en zeilen van zo'n vuurwerk winkel mee te maken.

na een tijdje bij de kassa geholpen te hebben en me eigen bestelling te hebben mogen maken, werd het wel eens tijd om de toonbank te verruilen met de showroom en mensen te helpen met keuze's maken van het vuurwerk voor oud en nieuw.

Natuurlijk moet er dan ook gegeten worden en een lekker stuk taart ging er dan ook wel in.

Omdat niet iedereen naar de showroom kan komen, moeten er ook mailtjes gemaakt worden en reageren op mensen die problemen hebben.
Na hopelijk iedereen via de mail goed genoeg geholpen te hebben. Werd het volgens frits tijd voor de opruiming van de vuurwerkhal,

Posters, Folders, Dvd's en echt van alles werd aan mij meegegeven, wat mij die avond nog veel uitpak plezier heeft gegeven op ons vakantie adress.

Op aanvraag wil ik zeker nog wel meet foto's plaatsen van mijn dag, of van de dingen die ik gekregen heb. Zoals folders van onderanderen de jaren 1994. en nog meer oude jaren heel speciaal dus!

Ook heb ik een doosje gekregen van S.E fireworks wat voor een beginnend verzamelaar, Denk ik toch een mooie aanwinst is.

pc220333.jpg

met een beetje rare lach, hou ik dan toch als eerste van nederland dit vast :)

meer foto's zal ik plaatsen als jullie dat leuk vinden om te zien!

Frits, bedankt voor deze leuke en leerzame dag!!!

Groetjes Yorickk (Davinstyle)

Super om dit te lezen man!!
Top dat je zo'n leuke dag gehad hebt en inderdaad een prachtige invulling van de dag!
Natuurlijk zien wij graag meer foto's tegemoet want van zoiets kunnen we nooit genoeg krijgen:)
Prachtige cadeau's heb je gekregen hoor ik al:)..Veel plezier ermee man!

Mooi verhaal, prachtige stichting dit. Mag ik vragen wat je altijd op het briefje van de wenspijl schrijft? (onee, dat mag niet want anders komt de wens niet uit :P )

Super om te lezen dat je een dag hebt mee mogen lopen, Top Frits!
Graag meer foto's vinden we wel leuk:wink:

gr Timo

Ik lees dit topic voor het eerst.

Eerst wil ik zeggen dat ik ontzettend veel respect wil uiten naar Davinstyle dat hij er zo openlijk over praat en mee omgaat op een groot forum als dit, aangezien dit best wel een zwaar onderwerp is.

Ik vind het tof dat zijn wens uitgekomen is en dat hij volop heeft mogen genieten.
Van Frits uit vind ik het ook zeer tof dat dit nog aangevuld word met een collectie vuurwerk ook!

Davinstyle ik wens je veel stookplezier aankomende week!
En wens je heel veel sterkte toe met je ziekte!

nou, aangezien jullie meer foto's willen kan dat zeker geregeld worden..
ik zal morgen ook nog een aantal foto's maken van de folders etc..

en om de vraag van idiot--boy te beantwoorden

ik heb eigenlijk 2 dingen en die schrijf ik om het jaar dus op..

eentje is, dat ik wil dat er ooit op de hele aarde vrede komt..
en het 2é is, dat ik wil dat ons gezin thuis bij elkaar blijft..

dat eerste zal waarschijnlijk toch niet uitkomen, maar het 2é kan natuurlijk altijd! en gaat al 16 jaar goed! :p

ik kan natuurlijk ook op 't briefje schrijven dat ik hoop dat ik beter word.. of misschien even lang als een 'normaal' iemand kan leven.. maar dat zijn dingen die toch niet zullen gebeuren.
en daar leer je met de jaren mee toch mee te leven, en mee om te gaan :)

en al ben ik er over 10 jaar niet meer.. ik heb toch veel dagen van me leven plezier gehad.. en ook de dagen die minder zijn geweest, als ik bijvoorbeeld een lange tijd ziek ben of in het ziekenhuis lig, heb ik toch veel plezier op een forum.. wat weinig inspanning kost en toch heel gezellig kan zijn!!!

Nou, toch maar wat foto’s! :p

pc220323.jpg

Hier lagen dus alle ingepakte bestellingen..

pc220327.jpg

Dat ben ik in een andere bunker, waar alles nog netjes opgestapeld in dozen licht..

pc220328.jpg

En ook echt hoog opgestapeld ligt!!

pc220331.jpg

De bunker waar iedereen volgens mij over droomt..

pc220332.jpg

Hallelujah! Hallelujah! Dat wilt iedereen wel hebben..

Ik zal binnekort nog wat foto’s maken van de dingen die ik gekregen heb.. want dat kan nu niet omdat het te donker is.. :p

Groetjes Davinstyle

en al ben ik er over 10 jaar niet meer.. ik heb toch veel dagen van me leven plezier gehad.. en ook de dagen die minder zijn geweest, als ik bijvoorbeeld een lange tijd ziek ben of in het ziekenhuis lig, heb ik toch veel plezier op een forum.. wat weinig inspanning kost en toch heel gezellig kan zijn!!!

Dit stukje tekst raakt me echt, en ik denk wel meerdere mensen! Het bezorgd me echt kippenvel!!!!!
Iedereen moet diepe respect hebben voor jou dat je ondanks je ziekte, toch positief op het leven kijkt!
Ik las laatst op een forum dat je de hele bonfire collectie had gekregen van frits, ik snapte niet helemaal waarom, maar na DIT forum gelezen te hebben begrijp ik het helemaal, echt top/geweldig dat iedereen je zo wilt helpen!

Ik heb enorm veel respect voor je hoe je omgaat met je situatie waar je inzit.Ik ben zelf vader en kan me helemaal niet voorstellen hoe je je op sommige momenten moet voelen.Ik hoop dat je nog vele oudjaarsdagen mag meemaken en na het lezen van je verhalen gaan mijn zoontje en ik ook 5 wenspijlen de lucht inschieten om ook iemand anders zijn wens mede mogelijk te kunnen maken.Veel plezier wens ik en mijn gezin je op oudjaarsdag met veel vuurwerk en plezier.

Met diep respect
Patrick en Colin

Back
Bovenaan