Mijn doe een wens

YorickT

VWC lid
Zoals jullie in het Voorsteltopic hebben kunnen lezen.
heb ik CF, en ben daarmee dodenlijk ziek.
daarvoor kwam ik een paar jaar geleden in aanraking met de stichting doe een wens!

en mijn wens was: Meelopen met en voor een vuurwerk show! dit heb ik nog gekregen ook & mijn verslag van die dag is te lezen op deze website http://www.wenspijl.nl/wenspijl/htmlpage.aspx?code=WENSPIJL_WENSVERSLAG2
De website van de wenspijl, die wij elk jaar hoe dan ook in de collectie hebben :)

Omdat het misschien een beetje kinderlijk geschreven is, ben ik voor vragen en/of meer foto's altijd bereid om deze te plaatsen of te beantwoorden!

Tevens wist ik niet precies in welk sub-forum ik dit zou moeten plaatsen, maar hier lijkt hij me perfect staan :)

Gegroet :)

Hey Yorick,

Een prachtig verslag heb jij geschreven. Als buitenstaander heb ik alleen maar grootste trots voor de stichting doe een wens. Ik hoop dat hiermee een wens van jou in vervulling is gegaan, ik zou het anders wel weten! Zou precies het zelfde gekozen hebben.

Sterkte de komende tijd, met oud en nieuw een eigen vuurwerkshow maken nu je weet hoe het moet?

Hey Yorick,

Ik heb het verslag op de website gelezen. Ontzettend leuk dat je wens is uitgekomen! Toch ( ik weet niet zo goed hoe ik dat moet gaan zeggen) vind ik het ontzettend naar om te moeten lezen dat je dodelijk ziek bent. Mag ik vragen aan je wat CF precies is?

Aan de andere kant vind ik ook dat je ontzettend moedig bent! Zo te lezen heb je ook tijdens die dag een geweldige tijd mogen ervaren! En kinderlijk is het zeker niet geschreven hoor :)

Hij staat hier perfect hoor :)

Jij hebt er echt van genoten zo te lezen!
Mooi hoor dat je wens zo ingevuld is voor je.
En je vriend en ouders mochten er ook bijzijn op die duwboot?

Zo te zien heeft die taart jullie ook nog vast goed gesmaakt, jij smult dus letterlijk (die taart met die mooie foto erop) en in het echt van vuurwerk.

Een mooie wens ook, daar kunnen velen alleen maar van dromen om zo dicht met je neus op het vuurwerk te mogen staan. Dat heb jij mooi wel meegemaakt.

Hoi Yorick, erg leuk ook dat je dit hier hebt geplaatst, je hebt zo te zien een prachtige dag gehad waar veel van ons jaloers op zijn:D

Bedankt voor de reacties alvast.
en om over een paar dingen te antwoorden :P

Ik heb sowiso heel erg genoten om die dag mee te mogen maken! :)

en CF is een chronische ziekte die staat voor Cystic Fibroses oftewel Taai slijm ziekte. dan zullen er wel bij meer mensen een belletje gaan rinkelen.
want Taaislijmziekte is eigenlijk geprobeerd makkelijk uit te leggen, dat het slijm in je longen taaier is, en dat er dus niet of vermoeilijk uitkomt en daar kunnen dan makkelijk bacterie ingroeien en de rest spreekt voor zich denk ik dan ;-)

Me eigen vuurwerk show, weet ik nu zeker wel te maken :D
alleen vind ik het veel leuker om alles stuk voor stuk af te steken, maar ik ga er zeker van genieten!

Die vriend die erbij was mocht niet mee op de boot toen we alleen naar de opbouw gingen kijken en ook niet tijdens het ontsteken hun waren ergens aan de kant bij het publiek, alleen me vader mocht mee.

we mochten tijdens de show vanwege de veiligheid niet naar buiten, maar de deur stond wel open dat was een hels kabaal, maar zeer zeker heel leuk!
en zo kan je wel zeggen dat ik er echt dicht met me neus opgestaan heb!

Hallo Yorick,

Een heel mooi verslag van wat je allemaal hebt meegemaakt.

Misschien kan ik je wens nog iets mooier laten uitkomen en daarom krijg je van De Rijswijkse Vuurwerkhal alle Bonfireworks artikelen die in ons assortiment staan voor het bouwen van een eigen vuurwerkshow.

Ik leg je wel uit hoe je het in elkaar kunt zetten en ik denk dat iedereen op dit forum jou daar graag bij wil helpen.
Ik zal je ook een rondleiding geven door de bunkers van de Rijswijkse Vuurwerkhal.

Groeten Frits.

Kijk dat vindt ik nou een geweldig gebaar! Geweldig dat mensen zo hier op het forum elkaar blij willen maken. Yorick ik zou hier zeker op in gaan!

Taaislijm ziekte dat zegt mij inderdaad wel wat meer ja. Ik hoop desondanks dat er iets in de toekomst gaat komen datje misschien toch kunt genezen.

En wat het aanbod van Frits betreft. Dat vind ik echt een geweldig gebaar! En ja natuurlijk willen wij jou wel uitleggen en helpen om daar een geweldig mooie show mee neer te zetten!

Wat een geweldig gebaar van de rijswijkse vuurwerkhal.

Yorick, ik wist niet wat ik las in je verslag, maar ik hoop dat je wens is uitgekomen zoals je dat wilde.

wow das nog eens iets moois van frits:)eerst een hele vuurwerkshow en nu krijg je nog een hele collectie erbij ook:)echt geweldig

WAUW frits :D

Dat zou echt helemaal ge-wel-dig zijn! :D
dat zou een paar jaar naar mijn wens echt de topper zijn :D
heel erg bedankt! :D :D

Yorick ten eerste van harte welkom hier! Heb je verslag gelezen,en het is een mooi verslag,erg vet dat je dat heb mogen mee maken. En frits,mooi gebaar,denk dat je deze jongen,een super oud en nieuw bezorgd.

Yorick, ook ik wil jou als eerste hartelijk welkom heten op het forum en ik hoop dat je hier veel leesplezier beleefd.

Jouw verslag greep mij behoorlijk aan en ik wens jou heel veel sterkte toe en ik vind het fantastich dat jou wens is uitgekomen.

Tevens vind ik het gebaar van Frits echt grandioos en ik wens jou heel veel stook plezier toe :)

Laatst bewerkt:
Ik vind het aanbod ook helemaal geweldig en volgensmij zit dat wel snor!

Tevens bedankt voor alle steun!
en ik hoop jullie een plezier gedaan te hebben met mijn verslag.

is er trouwens iemand naar die show geweest toen? :P
dat vraag ik me wel af :P

volgens mij ( als ik het goed las) was dat 2 jaar geleden met de wereldhaven dagen? die show heb ik wel gezien ja.:)

Ja, was met de wereld haven dagen, en de finale bestond toen uit Silver salutes als ik het goed heb, dus alleen knallen :D
en die boot dreunde maar door :P

echt helemaal geweldig!

Een prachtig verslag. Zelf hebben wij ook een paar van deze pijlen afgestoken. De pijlen stelden vrij weinig voor, maar wij deden het voor het gebaar, er ging van elke pijl immers een euro naar DEW. Wij hebben ook van dichtbij mee gemaakt hoe een jong iemand met een dodelijke ziekte een dag van zijn wens kon genieten. Echt prachtig om te zien hoe blij deze stichting zieke mensen kan maken!

Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte!

@Frits: Wat een prachtig gebaar zeg, daar kan ieder mens een voorbeeld aan nemen.

Back
Bovenaan