Meldpunt vuurwerkoverlast nu al van start.

15.000+ haha geloof er niks van dat het allemaal meldingen zijn. Gewoon mensen die het een paar keer achter elkaar doen.

Is wel zeker dat het gemanipuleerd word hier in de buurt is in the middle of nowhere in eens 40 meldingen.:bonk:

Ik denk dat wij als freaks hier gewoon om moeten lachen ;)

Ik hoop dat van harte maar ben bang dat het lachen ons nog eens vergaat aangezien groenlinks best wat kan in de tweede kamer en al die fracties het aan gaan bieden etc. En door met zo'n overduidelijk gemanipuleerd meldpunt een verbod af te dwingen. Ik vind dit voor de niet-kenners een sterk middel en vrees hier echt voor. Maar kom op mensen, het moet toch te bewijzen zijn dat dit gemanipuleerd is zegt mijn gevoel?

tuurlijk is dit gemanipuleerd, dat hengel je er zo uit, shiermonnikoog 500 meldingen?? hahahaha
zijn denk ik de zeehonden die scheten laten.

Is wel zeker dat het gemanipuleerd word hier in de buurt is in the middle of nowhere in eens 40 meldingen.:bonk:

en op raarste pleken staan meldingen maar ze zijn al aan veranderen op site en de aantal ze hebben wel al beetje door dat we door krijgen

Hey, misschien dit eens openbaar maken en laten zien dat er gemanupileerd wordt? Is nu toch wel duidelijk, kan niet zomaar dalen, toch?

Tja het meldpunt vuurwerkoverlast. Het enige wat dit meldpunt registreert is het falen van de overheid in hun preventie tot het voorkomen van overlast.

De harde klappen = allemaal illegaal vuurwerk en dus al verboden.
De gewone klappen + siervuurwerk = Is buiten de afsteektijden dus voor nu ook verboden.

Als het de overheid in de maand december al niet lukt om vuurwerkoverlast of andere overlast aan te pakken gedurende de tijdstippen dat het afsteken al verboden is wat haalt dan een verbod op consumenten vuurwerk uit? je moet alleen iets verbieden als je kan handhaven en op het gebied van handhaving gaat het behoorlijk fout en dat is precies wat dit meldpunt aantoont.

Het enige vuurwerk wat ik momenteel hoor is kinderen met categorie 1 en vuurwerkdemo's.
Alleen Fred en Ria, Tante Annie en Ome Joop snappen dat niet en gaan lopen klagen.

haha hier komen 14 klachten vanaf de vuilnisbelt.

Maak screenshots van hoge aantallen en plekken waarvan je denkt dat het niet klopt.
Bv. omdat je er zelf woont en geen knallen hoort.
Of plekken die niet kloppen zoals de afsluitdijk.

Je kan je melding oneindig blijven insturen. Net 3x achter elkaar een fake melding met exact dezelfde tekst. Hierover een opmerking gemaakt in het opmerkingenveld. Nu is het wel zeker dat een heel groot deel van de meldingen nep is. Het zou mij niks verbazen als er mensen bewust meldingen maken in opdracht van de mensen die hoe dan ook willen dat er een vuurwerkverbod komt. Heel erg eng om zo met de 'feiten' om te gaan

En er gaat niks tegen gebeuren tenzij dat hele meldpunt officieel ongeldig word verklaart. Het zal zowel de haters als de media helemaal niks interesseren. Haters krijgen hun zin, media hun geld voor lees- en kijkcijfers. Mocht er commotie over komen dan praten Bonte & Gespuis het wel recht met slap gel*l. Alle meldingen liggen straks gebundeld in de kamer. Er komen waarschijnlijk kamer vragen over door GL, PvdD *kots*, etc.

Het ergste vind ik nog dat er geld (zelfs al is het maar een heel klein deel van mijn inkomen) besteed word aan deze misselijkmakende huichelarij.

*sfeermodus aan*

Haarlem osdorp zaandam purmerend allemaal 50 plus meldingen terwijl de omgeving leeg is

Daarnaast zou ik zeggen leg de demo lijst ernaast met prof shows...

Wanneer wordt dit meldpunt eigenlijk ongeldig verklaard? Gaat echt helemaal nergens over. Ook zo mooi als je een discussie hoort met de mensen die dat meldpunt hebben opgestart: er komen klachten binnen over harde knallen ver voor oud en nieuw, dus gaat vooral om illegaal spul. In de interviews melden ze dat ze tegen consumentenvuurwerk zijn, omdat er zoveel gewonden door vallen. Het gaat ze toch om de overlast? Of gaat het ze om de gewonden?

na keek eve net op kaartje van ze maar ze hebben klachten. nu beetje verdeeld over heel ned en elk dorpje. heb klaghten dus ze zijn al aan verdoezelen en weg werken en aan verspreiden van meldingen!!!

Back
Bovenaan