Meldpunt vuurwerkoverlast nu al van start.

Ik begrijp de negatieve reacties hier niet. Het afsteken van illegaal vuurwerk op dagen waar je helemaal geen cat2 of hoger mag afsteken werkt een eventueel vuurwerkverbod alleen maar in de kaart.

Wanneer iedereen zich normaal aan de regels houdt, valt er weinig te klagen en sterft zo'n meldpunt een stille dood.

Nee helemaal niet want klagers blijven altijd klagen.

Het blijft een jaarlijks terug komend iets helaas.
De hekel van heren als dhr. Bonte en dhr. Faber lijken ook ieder jaar mee toe te nemen.
Gelukkig komt er ook steeds meer tegen gas vanuit de branche zelf.

Waar is het misgegaan met deze man, vanwaar deze haat tegen vuurwerk arno? Jammer dat er geen ruimte voor discussie is, wij vuurwerkliefhebbers hebben al ingeleverd, tijden korter en bepaalde producten weg nu ben jij aan de beurt.

Ik moet me echt zo inhouden op dit moment, ik kook van woede pfff.

Nee helemaal niet want klagers blijven altijd klagen.

Klopt, dan vinden ze wel een meldpunt 'zwarte piet' of meldpunt 'het koningshuis is te duur'. Zo lang het illegaal vuurwerk in grote getalen wordt afgestoken rond de feestdagen, blijft het hommeles.

Ik denk dat wij, als liefhebbers, juist een statement moeten maken dat wij deze traditie niet laten verpesten door snotjong die enkel uit zijn op vandalisme en het terroriseren van woonwijken. Het is geven en nemen. Ik kan ook begrijpen dat een groot aantal mensen geen voorstanders zijn van vuurwerk, ik ken gevallen van katten in het gordijn, honden die van angst urineren in huis en ouderen die hun huis niet uit durven omdat er jongeren voor de deur aan het etteren zijn. Jongeren mogen natuurlijk op 31 december absoluut lol hebben, maar niet ten koste van anderen. Het feest moet vooral leuk zijn voor iedereen.

Wanneer beide partijen zich anti opstellen krijg je nooit een leuke uitkomst. Er zullen altijd mensen anti vuurwerk zijn, je kan er voor kiezen om die mening te accepteren of om er kwaad om te worden en er fel tegenin te gaan. Ik verkies het eerste.

Wordt hier ZO een eind gestoord van! Kan ik elke dag t/m oud en nieuw de actuele stand MOETEN aanzien omdat ik geen enkele nieuwssite kan openen of het gaat erover! Grote bah! :angry:

Hoe kan dat? In Amsterdam bij de a9/a1 zijn er op één plek 167 meldingen geweest... Erg vaag..

haha klopt ja viel me ook meteen op al. en is nu 170 gewoorden op zelfde plek steeds .denk dat daar een persoon zit die boel manipuleert!!! dat geeft al aan dat geen bal van klopt ook omdat het midden in het Diemerbos is haha

inderdaad trieste rotzak die Arno. De dag dat hij ergens is tussen de wolken zullen denk ik veel vuurwerk liefhebbers feest vieren. Je mag best iets niet mogen maar kom dan met redelijke dingen. Die *** mot maar is in Geldermalsen komen. Dan word die helemaal wous :P

Back
Bovenaan