Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb geen mail ontvangen?
Ik heb geen mail gehad
Ook geen mail gehad?!
Ik heb geen mail gehad
Wil iedereen die er zeker van is dat hij/zij na aanmelding de link in de bevestigingsmail heeft aangeklikt en toch geen mail inzake enquete Zwarte Piet heeft ontvangen, mij een PB sturen met daarin opgegeven leeftijd, gebruikte mailprovider en evt woonplaats? Misschien dat daaruit blijkt hoe 1Vandaag mogelijk selecteert.
Had ook van jou pm gehad maar ik had dus ook geen mail gehad van hun dus begrijp ook niet hoe t kan heb weer opnieuw me aangemeld maar t kon niet want mailadres is bekend dus ik wacht maa af...Heb vier PB's gehad. Niet echt lijn in te ontdekken, of het moest zijn dat er 2x hotmail is gebruikt en 2x outlook. Leeftijd en woonplaats varieerden sterk.
Een van de vier had politieke partij erbij gezet. Vond ik erg pikant, omdat het de Zwarte-Pietendiscussie betreft. Zou 1Vandaag deze kiezers uitsluiten wellicht? Heb daarom zelf test gedaan, en aanmelding gedaan waarbij ik voor betreffende politieke partij koos, gevolgd door identieke aanmelding met andere politieke partij. Kreeg in beide gevallen mail van 1Vandaag. Conclusie: wie op bewuste politieke partij stemt, wordt kennelijk niet uitgesloten. Waarom genoemde vier geen mail hebben gehad, is mij onduidelijk.
Nog meer mensen die, onmiddelijk nadat ze de bevestigingsmail van de aanmelding hadden aangeklikt, geen Zwarte-Pietmail hebben ontvangen?
Panelleden vullen bij aanmelding een aantal persoonlijke gegevens in. Als de actualiteit daarom vraagt kunnen wij daardoor aparte groepen in het panel benaderen, zoals bijvoorbeeld medewerkers in de gezondheidszorg, leden van een bepaalde politieke partij of ouders met kinderen.
De uitslagen van onze onderzoeken zijn na weging representatief voor zes variabelen, namelijk leeftijd, geslacht, opleiding, burgerlijke staat, spreiding over het land en politieke voorkeur gemeten naar de laatste Tweede Kamerverkiezingen.
Ik heb 1 minuut na m'n aanmelding de pieten enquete ontvangen, ben denk ik wel de doelgroep vanwege m'n 4jarig zoontje.
Komt omdat EenVandaag op basis van de ingevulde informatie zelf selecteert welke groepen wél en welke géén uitnodiging voor de onderzoeken krijgen.
Ik waardeer overigens de moeite, maar gezien de representatieve weging kunnen we slechts invloed binnen onze eigen geslachts- en leeftijdsgroep uitoefenen. Onze invloed op de totale uitkomst zal daarom zeer gering tot niets zijn.