Meld je aan voor opiniepanel 1Vandaag

ik meld mij zo even aan :)

Als ik op de lonk druk dan krijg ik een leeg scherm en in mijn browserbalk staat een slotje ?

Kan dat omdat ik nu via de iPad zit. ik gebruik Mercury als browser, maar ik zal het zo even proberen op Google of IE via de pc.

Als ik op de lonk druk dan krijg ik een leeg scherm en in mijn browserbalk staat een slotje ?

Kan dat omdat ik nu via de iPad zit. ik gebruik Mercury als browser, maar ik zal het zo even proberen op Google of IE via de pc.

Als ik de link aanklik, zie ik Deze site is niet bereikbaar Als ik https://eenvandaag punt avrotros punt nl/panels/opiniepanel/ gebruik, kom ik wel op de site van 1Vandaag. Vreemd.

Heb mij aangemeld als lid. Er is momenteel nog geen poll/onderzoek w.b.t. vuurwerk toch? Zo nee, wanneer deze online komt, zet het dan maar in dit topic.

Dit is de uitslag van het 1Vandaag-onderzoek van eind vorig jaar: https://eenvandaag.avrotros.nl/pane...oor-vuurwerkvrije-zones-en-show-van-gemeente/

Zes op de tien ondervraagden (60%) zouden het liefst zien dat vuurwerk in hun eigen gemeente wordt verboden en dat daarvoor in de plaats een door de gemeente georganiseerde vuurwerkshow komt. Hier peilt EenVandaag al jaren draagvlak voor.

Dit kunnen we toch niet over onze kant laten gaan?

Zeker niet daarom moeten we keihard tegengas geven een ieder die het vuurwerk een warm hart toedraagt...

Heb mij aangemeld als lid. Er is momenteel nog geen poll/onderzoek w.b.t. vuurwerk toch? Zo nee, wanneer deze online komt, zet het dan maar in dit topic.

Bedankt.

Je wordt, vermoedelijk ergens in december, per mail uitgenodigd om mee te doen aan het onderzoek. Moet je er wel snel bij zijn, want meestal heb je maar een dag om in te vullen, soms zelfs maar tot het eind van de middag. Omdat het vaak om actuele zaken gaat die ze dezelfde avond nog in de uitzending willen hebben.
Melden in dit topic dat de 1Vandaag-mail er is, is een goed idee. Wanneer je je abonneert op dit topic, krijg je vanzelf een mail met dat bericht.

Aangemeld! Goede reden om mij hiervoor in te schrijven! Er komen het hele jaar door wel onderwerpen voorbij die mij aanspreken!

Aangemeld! Goede reden om mij hiervoor in te schrijven! Er komen het hele jaar door wel onderwerpen voorbij die mij aanspreken!

Ik, en de rest van mijn gezin, vullen af en toe een enquete in. Om te voorkomen dat we wegens inactiviteit worden geschrapt uit het bestand.

Back
Bovenaan