Magnum P.I. (Pyro Insanity)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aan mijn ruimtelijk inzicht ontbreekt het dus niet.
Nu kan ik de cijfertjes inderdaad beter lezen.
Ik zou hem op straat doorverbinden. De lonten alvast los trekken tot onderaan de cake en dan door de omdoos naar buiten laten steken. Dozen tegen elkaar schuiven en een tiewrap om de lonten.

Klopt was ik ook van plan al. Snap dat het handwerk is maar vind het altijd wel dure grappen. Blijft een geklooi met die kooien en cakes. Iemand die er geen verstand van heeft, koopt leuk zon box en staat te klooien om 1200. Heb ik al meerdere keren gezien.

Klopt was ik ook van plan al. Snap dat het handwerk is maar vind het altijd wel dure grappen. Blijft een geklooi met die kooien en cakes. Iemand die er geen verstand van heeft, koopt leuk zon box en staat te klooien om 1200. Heb ik al meerdere keren gezien.
Blijft feit dat complete blokken veiliger voor de gebruiker zijn, en kooi zinloos is tijdens vervoer want ontbrandt nooit iets uit zichzelf. Regeltjes van achter bureau bedacht obv fantasie-statistieken.

Voor batch 2023 zitten ze inderdaad erg ongunstig in de doos. Totaal onverantwoord voor de gemiddelde consument.

Ik hoop dat de meeste winkels een stukje voorlichting geven: bereid het van te voren voor. En niet de 31e ‘s avonds! In dit geval zou het met de af fabriek lontjes nooit gepast hebben. Zeker niet aan de bovenzijde IN de omdoos.

IMG_6386.jpg

IMG_6387.jpg

IMG_6388.jpg

Vorig jaar gewoon een verlenglond aan het reservelont geplaatst en deze op straat aan box 2 getiwrapped. Prima te doen. Maar idd in de omdoos is het een vervelend iets. De omdoos kreeg ik er ook niet bij. Kreeg hem al in de 2 losse dozen uitgeleverd.

Heb ze overdwars met tapematch geconnect karton er tussen dat lont een niet direct alles aan steekt.

Pfoe ik heb eigenlijk echt geen zin in knutselwerk, zeker omdat ik nog nooit iets doorgelont heb en niet wil dat het bij zo’n dure box fout gaat. Misschien schiet ik hem dan wel gewoon als 2 losse compounds.

Dat is dan de meest eenvoudige optie ja. Vooral doen, niets om je voor te schamen.
Geen gedoe op straat met lontjes aan elkaar maken. Gewoon 2x genieten :thumbsup:

Heb deze gekregen ipv de Starburst. Ik ga wel even knutselen. Ik heb er nog bijna 2 dagen de tijd voor. Als iemand nog tips heeft? Wil uiteindelijk wel dat deze 2 boxen mooi in elkaar over gaan. Anders had ik wel een enkele compound gekocht.

Heb deze gekregen ipv de Starburst. Ik ga wel even knutselen. Ik heb er nog bijna 2 dagen de tijd voor. Als iemand nog tips heeft? Wil uiteindelijk wel dat deze 2 boxen mooi in elkaar over gaan. Anders had ik wel een enkele compound gekocht.

Zo laag mogelijk doorlonten, en met wat zilverfolie voorkomen dat van deel 2 zowel de hoofdlont als de reservelont aan gaan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan