Magnum P.I. (Pyro Insanity)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kan ze eigenlijk niet helemaal vergelijken maar de P.I maakt wel een stukje meer indruk hoor. Heb ze afgelopen jaar beide geschoten.
Helemaal mee eens, ik had ze ook beide en ik vond de P.I. indrukwekkender. Had er denk wel mee te maken dat ik de Triple X afgelopen jaar wat minder vond presteren dan eerder het geval was.

Dankzij de Magnum actie voor het 3e jaar op rij in de straat, prijs / kwaliteit eigenlijk een no brainer. Als collectie compleet is eens kijken waar we deze mee gaan combineren

Bij mij staat deze komende jaarwisseling ook in de straat! Was wel een lastige keuze waar veel getwijfel aan voorafging, zo'n dure bak. Hopelijk gaat hij niet teleurstellen.

op dit moment is de extreme starbust goedkoper met de kortingscode, geen idee waarom maar de kortingscode werkt dus niet op de Magnum P.I, op andere boxen van Magnum wel:bonk::bonk:

Dat is dan bij de door jou geselecteerde vuurwerkexpert dealer. Standaard adviesprijs PI ligt 30 euro lager dan de Extreme Starburst, dus tijdens de Magnum actie was de PI goedkoper

Bij de 2023 batch sluit het reservelont van compound 1 niet helemaal goed aan bij de hoofdlont van compound 2. Heb ik een maandagochtend geval, of hebben meerdere dit?

Bij de 2023 batch sluit het reservelont van compound 1 niet helemaal goed aan bij de hoofdlont van compound 2. Heb ik een maandagochtend geval, of hebben meerdere dit?

Ga mijn exemplaar morgenvroeg ophalen. Zal het gelijk ff nakijken, hoop het niet maar verwacht dat dit de nieuwe trend wordt van de blokken die uit meerdere delen bestaan. Illumnate the Sky heeft hetzelfde probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan