[Luypaers NL] White Caiman 2 stuks

Blijft een topper, helemaal zo zonder wind!

Geloof dat Zena BE hem ook weer in het assortiment heeft dit jaar. Weet niet welk productiejaar helaas.

Gelukkig nog 2 setjes van liggen. Had ze al wat langer liggen maar afgelopen O&N voor het eerst een setje gestookt. Echt hele goede fonteinen, komen echt goed hoog. Beter dan de Funke Goldfontanen variant, die kwamen lang niet zo hoog. Echt een aanrader als je 'm nog kunt vinden in NL.

Ik heb er denk ik nu al 4 jaar een doosje van liggen en elk jaar op nieuwjaarsdag als ik door mijn bak(ken) met restanten/‘voorraad’ fonteinen spit, kom ik het doosje weer tegen en besef ik mij dat ik ze weer een jaar compleet vergeten was! 🤣

Zelfde gebeurd ook al jaren met een paar enkele andere (losse/laatste) exemplaren: de Bardarbunga (Zena/Thor) en (mijn laatste) Red Blink van Lesli, waar je bijna lasogen van krijgt als je er te dicht op staat. 😎 (In ieder geval de batch/productiejaar van de paar die ik een aantal jaar geleden nog heb weten te scoren.)

Ik heb er denk ik nu al 4 jaar een doosje van liggen en elk jaar op nieuwjaarsdag als ik door mijn bak(ken) met restanten/‘voorraad’ fonteinen spit, kom ik het doosje weer tegen en besef ik mij dat ik ze weer een jaar compleet vergeten was! 🤣

Zelfde gebeurd ook al jaren met een paar enkele andere (losse/laatste) exemplaren: de Bardarbunga (Zena/Thor) en (mijn laatste) Red Blink van Lesli, waar je bijna lasogen van krijgt als je er te dicht op staat. 😎
Jaloers op de Red Blink :p

Jaloers op de Red Blink :p

Denk dat het bij die laatste Red Blink misschien niet alleen is dat ik hem nu al aantal jaar elke keer ‘vergeet’, maar heel misschien ook omdat ik een heeeeel klein beetje moeite heb om van mijn laatste exemplaar afscheid te nemen…. 😉😁

Denk dat het bij die laatste Red Blink misschien niet alleen is dat ik hem nu al aantal jaar elke keer ‘vergeet’, maar heel misschien ook omdat ik een heeeeel klein beetje moeite heb om van mijn laatste exemplaar afscheid te nemen…. 😉😁
In de vitrine anders ermee
Heb ook nog wel eea dat ik moeilijk afscheid van kan nemen…

Ontopic: mis deze Caimans zeker, zagen er altijd erg gelikt uit in dat doosje, heb er zelf ook nog een doosje liggen volgens mij

Back
Bovenaan