[Luypaers NL] White Caiman 2 stuks

Zo, die is top inderdaad, deze pak ik zeker mee als ik die ergens nog zie staan tijdens de verkoopdagen. Staat bij deze op het lijstje voor het shoppen.

Ik heb deze nog niet in bestelling staan, maar na het zien van het 'straatfilmpje' ben ik om. Deze moet er gewoon komen. Gelukkig verkoopt een winkel in de regio waar ik al eerder heb besteld deze toppers ook, dus het zal niet lang meer duren voordat de White Caiman fonteinen in het winkelmandje belanden. Als de zilveren variant zo goed is, ben ik toch ook wel erg benieuwd naar de goudversie van Funke NL.

Ik vind de sterren vrij grof, en met veel tussenruimte de lucht in gaan, zeker vergeleken met bijvoorbeeld de Bugano collega's.
Daar staat tegenover dat de hoogte prima in orde is en dat de brandduur van de sterren erg lang is.
Veel sterren branden nog als ze op de grond terecht komen.
Ik zal de exemplaren die ik zelf heb besteld dan ook zeker op een flinke verhoging zetten.
Prima product!
En dank voor het testen!

Hoop heel erg dat de gouden variant dezelfde kwaliteit heeft, maar veel dunnere sterren heeft.
Het filigram-effect, zoals de Überraschungsfontäne van Weco van vroeger.

Prachtige fontein, die het idd beter zou doen als je deze op een verhoging van minsten een meter zet. Ik zou deze er graag bij willen. Eens kijken of er ergens wat budget te vinden is.

Ben normaal gesproken meer fan van crackling fonteinen maar dit ziet er veelbelovend uit. Toch maar eens kijken of ik hem nog kan scoren hier ergens in de buurt.

Heb ook niet afgewacht, losse verkoop zal je ze net mislopen dus mooi een paar in bestelling staan!
Kinderen kijken er naar uit, maar ik wellicht nog meer hehe.

dit zijn echt TOPPERS , gaan vrij hoog , lekker langdurig , echt fel en zeer mooie rode vlam erin .

Zeer benieuwd naar, paar pakken van besteld. Mooi stookspul voor tussendoor.

Ze zijn binnen, erg benieuwd naar, zien er ook tof uit.
Onderzijde is wel erg licht, het voelt onlogisch, maar dat zal dus wel goed komen.

PXL_20221230_120343183.PORTRAIT.jpg

Dit was echt een mooi product. Het was spannend wat het weer ging doen ivm hoogte maar wat gingen ze mooi en redelijk hoog. Heb ze afgestoken tegelijk met de 5M fontänenmix en het pakte heel goed uit.

Back
Bovenaan