picollo VWC lid 1 jan 2023 #61 Ik had er eerlijk gezegd veel meer van verwacht. Misschien waren mijn verwachtingen gewoon te hoog. Zeker niet slecht maar ik zou ze niet nog een keer halen.
Ik had er eerlijk gezegd veel meer van verwacht. Misschien waren mijn verwachtingen gewoon te hoog. Zeker niet slecht maar ik zou ze niet nog een keer halen.
PatrickM VWC lid 1 jan 2023 #62 Gelukkig viel de wind op het einde nog even weg waardoor de fontein meteen een stuk hoger kwam.
Mattenfreak Administrator Forumleiding 17 dec 2023 #69 Deze zijn echt goed ja, mooie constante fontein.
Janniekske VWC lid 17 dec 2023 #70 Dat ziet er beter uit! Deze gelukkig nog kunnen scoren dit jaar, wie weet nog maar een extra setje aanschaffen.
Dat ziet er beter uit! Deze gelukkig nog kunnen scoren dit jaar, wie weet nog maar een extra setje aanschaffen.
Mattenfreak Administrator Forumleiding 3 jan 2024 #71 Had hier nog vier van, blijven geweldige fonteinen, met die hardere wind ging ie ook nog prima.
Janniekske VWC lid 3 jan 2024 #72 Echt een top setje. De laatste verkoop het laatste setje hier lokaal kunnen scoren. Bijlagen 20231231_181631.jpg 143,9 KB · Weergaven: 15
omepje VWC Moderator Forumleiding 3 jan 2024 #73 Deze blijven erg goed ja, weer van genoten dit jaar. Gelukkig nog 3 van over voor komende jaarwisseling.
Deze blijven erg goed ja, weer van genoten dit jaar. Gelukkig nog 3 van over voor komende jaarwisseling.
PyroSteen VWC lid 3 jan 2024 #77 Erg lekkere fonteinen. Duren lang, zijn snel op hoogte en blijven ook heel stabiel op dezelfde hoogte!
Erg lekkere fonteinen. Duren lang, zijn snel op hoogte en blijven ook heel stabiel op dezelfde hoogte!
bl00m VWC lid 13 nov 2024 #79 Erg benieuwd naar deze! Bij toeval kwam ik ze nog tegen en toen per ongeluk de laatste 3 setjes besteld om aan het minimale bestelbedrag te moeten komen...
Erg benieuwd naar deze! Bij toeval kwam ik ze nog tegen en toen per ongeluk de laatste 3 setjes besteld om aan het minimale bestelbedrag te moeten komen...