MasterBsc
VWC lid
Duurt dat pruttelding 2 hele minuten?![]()
Ajoh kan je even oliebollen bakken in tussen tijd, rustig laten afkoelen en dan buiten opeten. Dan maak je net aan de 'eindbom' mee

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ajoh kan je even oliebollen bakken in tussen tijd, rustig laten afkoelen en dan buiten opeten. Dan maak je net aan de 'eindbom' mee![]()
Ajoh kan je even oliebollen bakken in tussen tijd, rustig laten afkoelen en dan buiten opeten. Dan maak je net aan de 'eindbom' mee![]()
Mn maatje heeft deze al besteld dus geniet lekker op zijn kosten mee. Die rollen haal ik de 31e wel op voor 5 euro![]()
Renkum mamoetHmm, in het oosten van het land en rondom Arnhem geen Funke/Luypaers dealers met deze actie
EDIT: Laat maar, verkeerd gezocht. Ook maar besteld dus, mooie aanbieding hoor, maarja ze moeten er vanaf, dan maar zo haha, weer leuk voor ons.
Maar gaat het hier nou over de Ball Python of over de Red Dragon?
Ik ben trots op jeIk was niet eens van plan om singleshots te kopen. Uiteindelijk de ball python, de kometenbomben, 3 keer big chill en 3 keer the junk besteld![]()
De 27e pas was het volgends de laatste berichten.Zijn deze of de kometenbomben al binnen?
Dat zit me dus helemaal niet lekker.. kan me herinneren dat het vorig jaar ook zo ging met de blitzies.De 27e pas was het volgends de laatste berichten.
lagen 2/3 januari al wel in de bunkersDat zit me dus helemaal niet lekker.. kan me herinneren dat het vorig jaar ook zo ging met de blitzies.![]()