[Luypaers NL] Ball Python

Ben bang dat hij niet meer geldig is, de rol wordt bij mij niet toegevoegd iig.

Ik had met mezelf afgesproken niks meer te kopen, nouja, die belofte is nu dus verbroken :bonk: 2x ball python en 1x pyro torch plus gratis 100k mat :)

Nu pakte hij hem. 2 keer Ball Python en zena 3 stepper besteld plus de gratis rol. Top dealtje.

Ik twijfelde al een tijdje om deze één keer te bestellen maar nu met die rol erbij direct twee pakjes besteld. Prima deal!

En ook 1x besteld. Zeker met die mat erbij een prima deal.
Mooi rood vloerkleedje gratis zullen we maar zeggen.
Ben erg benieuwd wat deze singleshots gaan doen in de straat.

Wilde deze toch al bestellen en dat werd nu wel heel aantrekkelijk.
2 pakjes besteld met wat kleine knallertjes voor zoonlief en de gratis mat :thumbup:
Fijne actie !

Ben toch wel benieuwd in hoeverre deze 38mm-jongens zich kunnen meten met de 50mm's. Qua knal van de lancering is het wel wat minder, neem ik aan, of niet?

Hmm, in het oosten van het land en rondom Arnhem geen Funke/Luypaers dealers met deze actie:sad:

EDIT: Laat maar, verkeerd gezocht. Ook maar besteld dus, mooie aanbieding hoor, maarja ze moeten er vanaf, dan maar zo haha, weer leuk voor ons.

Haha, wel leuk dat iedereen deze singleshots associeert met de gratis rol actie :) Gelukkig geldt die actie op elk artikel en bij een bestelling boven de €30,- ( dus in theorie 2 setjes van deze + nog iets van een kleine euro ). Wel een leuke deal, je zou dit zelfs meerdere keren kunnen doen. Zij moeten er van af en wij hebben weer 2 minuten aan vuurwerk met zo'n pruttelrol :D

Hier nog iemand die dankbaar gebruik heeft gemaakt van deze combo XD, zou ook niet weten wat ik anders moet bestellen op die site voor dat geld. Is allemaal niet heel veel soeps he? Of heb ik ergens overheen gekeken?

Hier nog iemand die dankbaar gebruik heeft gemaakt van deze combo XD, zou ook niet weten wat ik anders moet bestellen op die site voor dat geld. Is allemaal niet heel veel soeps he? Of heb ik ergens overheen gekeken?
Ik heb zelf naast deze toppers ook een bestelling met als toevoeging de knetterton. die maakt waarschijnlijk meer lawaai dan de rol maar vind het wel een grappig product.

Haha, wel leuk dat iedereen deze singleshots associeert met de gratis rol actie :) Gelukkig geldt die actie op elk artikel en bij een bestelling boven de €30,- ( dus in theorie 2 setjes van deze + nog iets van een kleine euro ). Wel een leuke deal, je zou dit zelfs meerdere keren kunnen doen. Zij moeten er van af en wij hebben weer 2 minuten aan vuurwerk met zo'n pruttelrol :D

Duurt dat pruttelding 2 hele minuten? :cry:

Back
Bovenaan