Lotus Flower [Uitloop]

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 0762
Artikelnaam: Lotus Flower
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht:
Aantal Schoten:
Effectomschrijving: Deze fontein spuit een meters hoge vuurzee de lucht in, terwijl hij begint te draaien tot er een 'spinning lotus' van vuureffecten ontstaat.
Tijdsduur:
Stijghoogte:
Richtprijs: ...
Kartoneenheid:
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

0762-lotus-flower_doosje_copy.jpg

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja leuk! Even wachten op de prijs, uitwerking en tijdsduur voordat ik zoiets haal. Maar hij staat zeker op mijn lijstje!

Zeker appart en kan een leuk ding zijn als de uitwerking en tijdsduur een beetje redelijk is. Hoppelijk komt er nog een filmpje van.

Vet ding, eentje die ik er graag bij wil hebben dit jaar, maar de prijs zal bepalend zijn, ben benieuwd.

Heb er weleens over nagedacht om zelf zoiets te maken met een klein draaiend platform.. Nog nooit zoiets gezien. Voor een euro of 10 wil ik deze wel meenemen :D

Heb er weleens over nagedacht om zelf zoiets te maken met een klein draaiend platform.. Nog nooit zoiets gezien. Voor een euro of 10 wil ik deze wel meenemen :D

10 euro zou inderdaad netjes zijn, maar ik denk eerder het dubbele. Het is in ieder geval wel een leuk product, nu nog even wachten op de prijs en de goedkeuring...

Heel gaaf, deze wil ik er wel heel graag bij hebben mits de prijs goed is.
Ding heeft ook wel een goede tijdsduur.

Back
Bovenaan